Opcje

en
Język:
Polski
English
 
Styl strony:
Czarna
Biała
 
Dodaj do zakładek
Poleć znajomemu
 
Mapa strony
O nas
Agencja
Nasze marki
Help Desk
Portfolio
Oferta i kompetencje
Produkcja
Kontakt
Aktualności
Zoom
Newsletter


Pieluszki dla dzieci - porywające!

wtorek, 29.04.2008

Libańska kampania reklamowa marki PRETTY BABY



A może Wasze pociechy też spróbują takich rytmów? ;-)

do góry

Gwiazdy w reklamie - Madonna dla PEPSI

wtorek, 29.04.2008

Madonna - ikona pop kultury i specjalna wersja jej wielkiego przeboju z 1989r.

Widzowie ZOOM pytają dlaczego ciągle PEPSI..bo lubimy! :-)



źródło: YouTube

do góry

Gwiazdy w reklamie - Michael Jackson dla Pepsi

poniedziałek, 28.04.2008

W naszym agencyjnym ZOOMie rusza cykl "Gwiazdy w reklamie".
Tu znajdziecie ikony kultury pop, kultury masowej i sportu, które pracowały dla różnych brandów

Postaramy się skupić na kampaniach, które nie pojawiły się w Polsce

Na początek dwa razy Michael Jackson z dekady 1980-1990 czyli szczytu swojej kariery
Dwie amerykańskie kampanie dla Pepsi



do góry

Reklama kanału DISCOVERY - wzruszające!

czwartek, 24.04.2008

"Uparcie i skrycie...och życie kocham cię...kocham cię..nad życie..." to pamiętamy z piosenki Edyty Geppert...
Kanał DISCOVERY w zasadzie o tym samym ale obrazami....proszę spojrzeć...




źródło: Blog Zjadamy Reklamy (thx)

do góry

PKO BP reklamuje się w Londynie

wtorek, 22.04.2008

PKO BP jest pierwszym polskim bankiem, który otworzył swój oddział w Londynie. Po uruchomieniu placówki nadszedł czas na działania reklamowe promujące bank i jego ofertę skierowaną do Polaków żyjących na Wyspach oraz Brytyjczyków, zainteresowanych ofertą kredytów hipotecznych polskiego banku - poinformował w serwisie Wirtualne Media przedstawiciel marketingu PKO BP.

W kwietniu ruszyła w Londynie kampania reklamowa kredytów hipotecznych PKO BP. Ze względu na wąską grupę docelową ograniczającą się do Polaków mieszkających i pracujących w Londynie, kampanię zaplanowano na nośnikach zapewniających precyzyjne dotarcie do tych właśnie osób. Działania reklamowe prowadzone są m.in. na selektywnie wybranych nośnikach indoorowych w biurach rachunkowych, biurach porad prawnych, w kawiarenkach internetowych, w lokalnych oraz sieciowych sklepach z polską żywnością jak również w polskich restauracjach.

Obrazki z kampani reklamowej PKO BP w Londynie





źródło: PKO BP via portal Wirtualne Media

do góry

PEPSI w konwencji Ojca Chrzestnego - zabawne!

poniedziałek, 21.04.2008

To nie jest najnowsza kampania PEPSI ale ten spot broni się cały czas.

do góry

ALIOR - nowy bank na polskim rynku

poniedziałek, 21.04.2008

ALIOR tak się będzie nazywał nowy bank który po wakacjach zacznie walczyć o nasze portfele. Interes zakładają Włosi z grupy Carlo Tassara i wydadzą na rozkręcenie banku ALIOR 1,5mld zł. W dni startu ALIOR będzie miał 80 placówek w 50 największych miastach Polski oraz osiem tzw. centrów biznesowych. Docelowo ALIOR chce postawić 200 oddziałów oraz ponad 400 agencji. ALIOR to słowo nic. Ale nazwa wymyślona dla tego banku ma skojarzenia z klasyką; "or" po francusku znaczy złoto.

do góry

Leo Beenhakker zareklamuje BZ WBK

poniedziałek, 21.04.2008

BZ WBK zostanie sponsorem narodowej drużyny Polski w piłce nożnej a trener zareklamuje konto osobiste - podała w ostatni weekend Rzeczpospolita. To dość zaskakująca wiadomość biorąc pod uwagę, że raptem kilka tygodni temu ruszyła kampania banku BZ WBK z udziałem Johna Cleese znanego m.in. z "Latającego Cyrku Monty Pythona". Z informacji Rzeczpospolitej deal banku  z polską reprezentacją piłki nożnej potrwa aż do mistrzostw świata w RPA w 2010r.

do góry

Miłego weekendu w mieście...

piątek, 18.04.2008




Kto powiedział, że Rosjanie nie mają poczucia humoru i...poczucia smaku?!
Tak Nam robią dobrze zachwalając znany polski brand ;-)

źródło: Blog Endgame Bartosza Węglarczyka
 

do góry

Zrób Zoom razem z Nami

piątek, 18.04.2008

Pozdrawiamy odwiedzających Zoom i zapraszamy do wpólnego zoomowania.
Widzisz coś ciekawego w sieci lub dostałeś na maila? Zoomnij to do Nas na [email protected]

do góry

Jak się reklamuje agencja reklamowa ;-)

piątek, 18.04.2008

Tak się reklamuje agencja reklamowa McCann Erickson.
"Nie pożałujesz, że nas posłuchałeś" to hasło przewodnie tej reklamy...

źródło: Blog Zjadamy Reklamy

do góry

Masz pizzerię? Reklamuj ...mąkę

czwartek, 17.04.2008

Pozdrawiamy właścicieli pizzeri szukających pomysłu na reklamę.
Zamiast tysięcy ulotek z numerem telefonu można inaczej...uwaga...wersja bez cenzury ...

do góry

Reklama gierki UEFA EURO 2008 - genialne!

czwartek, 17.04.2008

 

 

do góry

Nowy spot piwa Lech - motyw z Mission Impossible ?

czwartek, 17.04.2008

 

 

do góry

Gruszkowy ABSOLUT wchodzi do sklepów i klubów

czwartek, 17.04.2008

Rozpoczyna się kampania wprowadzająca na polski rynek Absolut Pears, który dołączył do rodziny smakowych wódek Absolut z portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra.
Kampania realizowana jest pod hasłem "Kuszący smak gruszki". Rozpoczęła się akcją teaserową w sieciach handlowych, polegającą na wprowadzeniu do sprzedaży limitowanej serii zestawów promocyjnych zawierających wódkę Absolut 0,7l oraz dwie miniaturki Absolut Pears.

Dalsze działania prowadzone są równolegle w kanale off- i on-trade. Aktywności off-trade obejmują promocyjną ekspozycję produktów i wsparcie w postaci materiałów POS. W największych sieciach handlowych w całej Polsce odbędą się animacje hostessowe.

W ramach działań w kanale on-trade, w wybranych klubach i barach na terenie Polski będzie prowadzona promocja buy&get. Smak nowej gruszkowej pokusy będą mogli poznać również uczestnicy zabawy, w której do wygrania jest darmowy drink na bazie wódki Absolut Pears. Dodatkowo w klubach poza wsparciem POSM, będą odbywać się prezentacje VJ, a  barmani założą promocyjne koszulki. Nowy smak Absolut Pears wraz z propozycjami różnych kompozycji drinków, zostanie zaprezentowany barmanom podczas specjalnych eventów, które odbędą się w 8 miastach Polski. Jedną z atrakcji podczas eventów będzie nawiązujący do key-visuala taniec z wężem oraz "wodzący na pokuszenie" taniec brzucha.

źródło: producent

do góry

Nowa kampania promocyjna marki "Gdańsk"

wtorek, 15.04.2008

"Gdańsk. Tu się żyje" - to hasło nowej kampanii promocyjnej miasta Gdańska, rozpoczętej w całym kraju.
Na kampanię składa się 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w telewizjach TVN i TVN24, ponad 300 reklam zewnętrznych (billboardy i citylighty) w kilku największych polskich miastach, a także ogłoszenia w internecie i tygodnikach.

- Nasz przekaz adresowany jest do grupy wiekowej od 16 do 35 roku życia. Chcemy pokazać Gdańsk jako miejsce szczególne, nie tylko ze względu na dziedzictwo historyczne, ale także jako miasto, które jest otwarte na młodych ludzi i daje im dużo możliwości samorealizacji - powiedziała na konferencji prasowej kierownik Referatu Promocji Miasta Gdańska Anna Zbierska.

Kampania "Gdańsk. Tu się żyje" potrwa do 18 maja i będzie kosztować 1,1 mln zł.

źródło: www.gdansk.pl

 

do góry

H&M najlepszą handlową marką w Europie

wtorek, 15.04.2008

Szwedzka firma odzieżowa Hennes & Mauritz (H&M) została uznana najbardziej wartościową marką handlową w Europie.

W dorocznym rankingu firmy Interbrand, marka H&M osiągnęła wartość 10,4 miliarda euro - informuje serwis Brand Republic. Za H&M znalazły się kolejno: Carrefour (wartość 6,6 miliarda euro), IKEA (6,5 mld), Tesco (5,6 mld), Marks & Spencer (5,1 mld), Zara (4,1 mld), Aldi (2,7 mld), Boots (2 mld), El Corte Ingles (1,9 mld), Auchan (1,9 mld), ASDA (1,2 mld), MediaMarkt (1,1 mld), Lidl (0,9 mld), Edeka (0,9 mld), C&A (0,9 mld), Sephora (0,8 mld), The Body Shop (0,7 mld), Argos (0,7 mld), Mango (0,7 mld), Sainsbury's (0,5 mld), Kaufland (0,4 mld), Mercadona (0,4 mld), FNAC (0,4 mld), Rewe (0,3 mld) oraz Carphone Warehouse (0,3 mld).

Z badania przeprowadzonego przez Interbrand wynika też, że ponad połowa sprzedawców ze wspomnianej listy ponad 30 procent swoich zeszłorocznych dochodów uzyskała ze sprzedaży artykułów pod własnymi markami.

źródło: Wirtualne Media

do góry

Było sobie piwo.

czwartek, 03.04.2008

Z serii zapomniane marki. Reklama z 1998 roku.
Był taki czas...
              .... Czas na EB.
 

do góry

Kubica reklamuje kosiarki do trawy :-)

czwartek, 27.03.2008

W nowej reklamie kosiarki Husqvarna pojawił się Kubica. Artur Kubica - ojciec Roberta,
jedynego polskiego kierowcy w Formule 1.
Firma chce w ten sposób wykorzystać nazwisko kojarzące się z profesjonalizmem
"Nazywam się Artur Kubica. Od lat obserwuję rozwój mistrza" - już te początkowe słowa spotu reklamowego nawiązują do nazwiska i osoby polskiego rajdowca. Wypowiadający je ojciec naszego jedynego kierowcy w Formule 1 pokazany jest na tle sportowych trofeów, kiedy zakłada okulary i słuchawki ochronne oraz ogląda elegancki pojazd przypominający samochód wyścigowy. Dopiero w drugiej części spotu okazuje się, że chodzi o raider do koszenia trawy.

 

 

do góry