Opcje

en
Język:
Polski
English
 
Styl strony:
Czarna
Biała
 
Dodaj do zakładek
Poleć znajomemu
 
Mapa strony
O nas
Agencja
Nasze marki
Help Desk
Portfolio
Oferta i kompetencje
Produkcja
Kontakt
Aktualności
Zoom
Newsletter


Nowa reklama - Heineken 2008

wtorek, 05.08.2008

Specjaliści od marki Heineken "odkurzyli" przebój Depeche Mode "Just Can`t Get Enough" z lat 80`
To jest nowy spot Heinekena:



źródło: YouTube

do góry

"I kostkę lodu poproszę"

poniedziałek, 28.07.2008

Pomysłowo. Bardzo.

Kostka lodu i motyw z Titanic ;-)

Kostka lodu dla ratowników WOPR ;-)

 

Lód brrr...

 


Więcej śmiesznych motywów na: www.worldwidefred.com/fredparty.htm
Miłej zabawy ;-)

do góry

allegro.pl oferuje internetowych "przyjaciół"

poniedziałek, 28.07.2008

I kto twierdzi, że za pieniądze nie można kupić przyjaźni?



Wystarczy zapłacić, by nowy znajomy odpowiadał na każdą wiadomość, a do tego pocieszał, reklamował wśród innych i prawił komplementy. Taka oferta pojawiła się w serwisie aukcyjnym Allegro.pl. A wszystko z myślą o osamotnionych. Ludzie płacą za przyjaciela fortunę.



"Znajomi z dawnych lat unikają wysyłanych przez Ciebie zaproszeń? Nigdy nie byłeś duszą towarzystwa, a twoja uroda skutecznie wszystkich odstraszała? Chcesz zabłysnąć wśród internetowych kolegów nowymi znajomościami? Szukasz nowych przygód?". Takimi hasłami wirtualny przyjaciel wabi potencjalnych klientów - donosi onet.pl.



"Przyjaciel" z sieci proponuje trzy pakiety usług: standard, extra i VIP. We wszystkich podstawowym produktem jest możliwość wpisania się na listę znajomych internauty o pseudonimie TomBe1. Ale o ile w pakiecie standardowym kupimy sobie przyjaźń jedynie na pół roku, a "przyjaciel" będzie nas wspierał dość rzadko i bez większego entuzjazmu, to w pakiecie VIP możemy już liczyć na "dozgonną przyjaźń, nielimitowaną liczbę wiadomości oraz rozmowy na forum we wszystkich wątkach, w których uczestniczysz". "Ponadto masz pełne wsparcie duchowe z mojej strony, pocieszanie, uspokajanie, wychwalanie oraz prawienie komplementów" - zachęca internetowy "znajomy".



Do końca aukcji zostało jeszcze 13 dni, więc można się spodziewać, że stawka wzrośnie. Jednak TomBe1 wzywa, by się śpieszyć: "Nie pozwól, by kto inny sprzątnął mnie sprzed Twego nosa" - namawia internautów.



Co na to Allegro? Według Patryka Tryzubiaka z Allegro.pl, aukcja nie narusza regulaminu. "Nie widzę podstaw do uznania tej aukcji za niezgodną z naszym regulaminem" - mówi portalowi onet.pl Tryzubiak.

do góry

Nowy spot T-mobile budzi kontrowersje

poniedziałek, 28.07.2008

Operator komórkowy T-Mobile prezentuje kolejną z serii reklam, która tym razem wywołać może falę protestów.

Spot wyemitowany w brytyjskich Channel Five jest ostatnim z serii reklam przygotowanych przez Saatchi & Saatchi. T-Mobile próbuje przekonać potencjalnych klientów, że żaden inny operator nie jest w stanie zaoferować więcej darmowych minut za 30 funtów miesięcznie. Kampania, której ostatnią odsłoną jest wyemitowany we wtorek spot, pokazuje osoby poszukujące dodatkowych minut w najdziwniejszych miejscach.

Reklama T-Mobile spodziewać się może głośnego odzewu ze strony miłośników zwierząt. Trudno uwierzyć, by scena, w której weterynarz w poszukiwaniu darmowych minut wkłada rękę pod krowi ogon, przeszła bez echa. Ostatnia głośna reklama z udziałem zwierząt przygotowana dla VW Polo wywołała falę krytyki. Drżący pies zaniepokoił aż 732 widzów, którzy złożyli swoje skargi w ASA.

Kampania telewizyjna T-Mobile rozpoczęła się w trakcie Euro 2008 i pochłonie 17 mln funtów. Ryzyko skarg ze strony miłośników zwierząt nie jest jedynym problemem operatora. Sieć komórkowa 3 złożyła oficjalną skargę twierdząc, że oferta T-Mobile nie jest najlepszą na rynku, a reklama wprowadza w błąd konsumentów.

do góry

"Just Do It" na 20- lecie NIKE

poniedziałek, 28.07.2008

Nike rozpoczyna globalną kampanię telewizyjną, która uczcić ma 20 lat sloganu "Just Do It".

Trwający 60 sekund spot "Courage" wyemitowany zostanie jeszcze przed letnimi Igrzyskami w Pekinie. W reklamie wystąpią sportowcy długotrwale związani z koncernem, m.in. legenda koszykówki Michael Jordan, były mistrz Wimbledonu John McEnroe czy siedmiokrotny zwycięzca Tour de France, Lance Armstrong.

Łącznie w spocie przygotowanym przez Wieden & Kennedy pojawi się 31 gwiazd sportu, między innymi Cristiano Ronaldo, Kobe Bryant, Rodger Federer, Liu Xiang, czy Oscar Pistorius.

Reklama zadebiutowała 19 lipca na wybranych rynkach, a w tydzień później pojawi się globalnie. Ścieżka dźwiękowa zawiera utwór "All These Things That I've Done" wykonywany przez The Killers. Kampania wspierana jest przez interaktywną stronę internetową www.nike.com/courage, gdzie użytkownicy poznać mogą historie wybranych sportowców oraz zostawiać swoje komentarze.

do góry

Linia autobusowa Londyn - Nowy Jork

piątek, 25.07.2008

Ozbus, brytyjska firma przewozowa, od przyszłego roku będzie organizowała podróże autobusem z Londynu do Nowego Jorku.

Trasa licząca 22 tys. km będzie przebiegać przez 13 państw, m.in. Holandię, Niemcy, Polskę, Białoruś, Rosję, Chiny oraz Kanadę. Cena trwającej około 18 tygodni wyprawy wyniesie 5 tys. GPB (20,6 tys. zł). Pierwsza podróż rozpocznie się 26 marca 2009 r. Przyjazd do Nowego Jorku przewidziany jest na 2 sierpnia. Możliwe, że ruszy też połączenie w drugą stronę — podał Ozbus.

Przebieg trasy i atrakcje tu: www.ozbus.co.uk/itinerary-ny.html

do góry

Polskie domeny .eu w czołówce

wtorek, 22.07.2008

Serwis Domeny.pl poinformował, że Polacy zarejestrowali do tej pory ponad 150 tysięcy domen Unii Europejskiej (.eu)

Taki wynik daje Polsce piąte miejsce w Europie, a także potwierdza rosnące zainteresowanie domenami w naszym kraju. Przodują giganci rynku - Niemcy (876 tys. .eu), Holendrzy (387 tys.), Brytyjczycy (361 tys.) i Francuzi (224 tys.).

- W grudniu zeszłego roku było 100 tysięcy polskich domen .eu. W ciągu pół roku nastąpił więc 50-procentowy wzrost. Dodając do tego 1,1 mln polskich domen narodowych i ponad 300 tysięcy innych adresów zagranicznych rejestrowanych przez Polaków, czyni to z naszego kraju silnego gracza na rynku internetowym - mówi Marcin Majerek z serwisu Domeny.pl.

do góry

Strona WWW w technice 3D

piątek, 18.07.2008

Strona wykonana przez artystę Masayuki Kido ukrywającego się pod nickiem ROXIK

O jej twórcy Roxiku mówi się, że to wizjoner badający potencjał techniki 3D. Strona The Eco Zoo potwierdza, że tytuł ten otrzymał nie bez kozery. Kiedy będziecie zwiedzać stronkę, koniecznie kliknijcie w chmurkę z napisem "Pop-Up Book". Zobaczycie wówczas książeczki z rozkładanymi obrazkami. Warto poobracać trochę myszką, by zobaczyć, ile pracy włożył Roxik w realizację swojej kolejnej odjechanej wizji. Magiczne.

www.ecodazoo.com/

do góry

Nowa twarz reklamowa SNICKERS`a

wtorek, 15.07.2008

Snickers ma swojego ambasadora!
Twarzą brendu został Mr T. Wybór aktora, który zasłynął w latach 80. rolą w serialu “Drużyna A”, przypadł do gustu zarówno 16-latkom, jak i 44-latkom, gustującym w Snickersie. Sponsorowane profile aktora w krótkim czasie odwiedziło ponad 13 tys. (Facebook) oraz 10 tys. internautów (Bebo). Swoim “znajomym” Mr T chętnie udziela rad, co zrobić, by tego lata prezentować się nadzwyczaj męsko. “Jedźcie orzechy!“ przekonuje. Warto zastosować się do jego zaleceń. Spotkanie z oldskulowym samcem może być niebezpieczne, co potwierdza poniższy spot. Mr T nie znosi metroseksualizmu oraz wszelkich niemęskich zachowań.

Mr T w akcji tutaj...

do góry

Odlot z Levis-em

wtorek, 15.07.2008

Któż z nas nie oglądał Jackass-ów. Młodość. Zabawa. Szaleństwo graniczące z głupotą.
Właśnie te przymioty stały się inspiracją dla twórców nowej reklamy firmy Levi Strauss & Co.

Młodzi konsumenci dosłownie odlecą...

 

 

 

żródło: www.newkidsontheblog.pl/

do góry

Nowy BOND już 007.11.2008.

poniedziałek, 14.07.2008

Superbrand filmowy - James Bond powraca.
22 odcinek serii zatytułowany "Quantum of Solace" wejdzie do kin 007 listopada.

Nowa historia Agenta 007 będzie taka: życie przeniesie agenta 007 (Daniel Craig) na misje, która będzie miała miejsce w Austrii, Włoszech i Południowej Ameryce. Dziewczyna Bonda Camille, grana przez Ukrainkę Olgę Kurylenko, zaprowadzi tajnego agenta do Dominica Greene'a członka tajemniczej organizacji oraz bezwzględnego biznesmena. Fabuła bezpośrednio poprzedza wydarzenia z ostatnego odcinka czyli CASINO ROYALE  przedstawiając Bonda zamierzającego odkryć prawdę o pięknej Vesper, znanej z poprzedniej części.

Zobacz trailer nowego Bonda:

 

do góry

Serial TVN wypromował Maderę

wtorek, 08.07.2008

Madera stała się turystycznym przebojem sezonu. Chętnych do odwiedzenia portugalskiej wyspy jest więcej niż kiedykolwiek, a wykupienie wyjazdu w biurze turystycznym graniczy z cudem. Turystów z Polski jest więcej niż miejsc hotelowych, a wszystko za sprawą serialu TVN "Teraz albo nigdy"

Madera po raz pierwszy znalazła się w szerokiej ofercie biur podróży w 2007 roku i okazała się "niewypałem". Na nic się zdały starania biur turystycznych, próbujących zachęcić Polaków do wyjazdu na wyspę. Nie pomogły kolorowe prospekty i okazyjne ceny. Polacy nie doceniali w tej urokliwej, cieszącej się sporą autonomią, portugalskiej wyspy. Nie dostrzegali w niej modnego kurortu dawnych znakomitości.

Jeszcze przed rokiem można było spędzić dwa tygodnie na Maderze za około 2 tys. złotych. Dziś jest to niemożliwe. Polskich turystów przekonali bohaterowie popularnego serialu TVN "Teraz albo nigdy", którego pierwsze odcinki kręcone były właśnie na tej portugalskiej wyspie.
- Madera stała się wakacyjnym bestsellerem, nie mamy już wolnych miejsc - wyjaśnia pracownica wrocławskiego biura internetowego Traveliada.pl

Z podobnym zainteresowaniem Maderą spotkali się pracownicy warszawskiego biura podróży TUI.
- Nie mamy już nic wolnego. Boom na Maderę rozpoczął się tuż po emisji serialu telewizyjnego. Sprzedaż wzrosła nam wówczas pięciokrotnie. Wszystko się sprzedało" - tłumaczy kierownik sprzedaży TUI.

Polacy nie byliby ofertą w ogóle zainteresowani, gdyby nie to, że rozleklamował ją TVN.
Przedstawiciele telewizji nie ujawnili dotąd czy wybór wyspy na miejsce rozgrywania serialu był przypadkowy...

źródła: tvn24.pl

do góry

Nowa kampania społeczna w UK

piątek, 27.06.2008

„Żadna kobieta nie chciałaby wyglądać jak mężczyzna” głosi hasło angielskiej kampanii społecznej przeciwko uzależnieniu kobiet od alkoholu.

Inicjatorzy kampanii z organizacji Drug and Alcohol Service for London (DASL) postanowili skupić się na problemach wyglądu kobiet alkoholiczek. Jak podkreślają picie alkoholu skutkuje utratą włosów, pojawianiem się zmarszczek, otyłością oraz zwiększonym prawdopodobieństwem zachorowania na raka piersi, utratą pamięci i przedwczesną menopauzą. W dodatku upodabnia kobiety do mężczyzn. Reklamy kampanii pojawiły się na plakatach w londyńskim metrze oraz w prasie - m.in. w czerwcowym wydaniu magazynu Marie Claire. W ramach kampanii uruchomiono też aplikację, dzięki której każdy może zobaczyć jak będzie wyglądał nadużywając alkoholu.  

źródło: Marketing&More

do góry

Gwiazdy w reklamie - ROCKY II zabawnie...

piątek, 20.06.2008

Ktoś Nas robi w konia w tej reklamie?

do góry

Gwiazdy w reklamie - Madonna i Sunsilk 08`

piątek, 20.06.2008

Tegoroczny przebój Madonny "4 Minutes" już jest w kampanii reklamowej.

 

I wersja pełnometrażowa jako bonus...

do góry

Jadą TIRy kolorowe

wtorek, 17.06.2008

Pozdrawiamy przed sezonem wakacyjnych wyjazdów.
ZOOM nawet na urlopie pstryka zdjęcia ...zawsze można wypatrzyć coś ciekawego na drodze

do góry

Telewizja bankowa w..banku

piątek, 13.06.2008

Z nowatorskim projektem zamierza ruszyć Deutsche Bank. W sierpniu we wszystkich placówkach zawisną monitory LCD, z których popłynie regularny przekaz telewizyjny adresowany do klientów i pracowników firmy. Emisja odbywać się będzie w godzinach otwarcia banków Deutsche Bank, czyli między 9-17. Sygnał będzie dzielony "z wiodącą stacją informacyjną w naszym kraju". Jak udało nam się ustalić prawdopodobnie z TV Biznes (w sumie około 50 procent całego przekazu). 30 procent czasu wypełni serwis ekonomiczny skierowany do klientów, ale i do pracowników banku.
Sygnał emitowany będzie wyłącznie w placówkach Deutsche Banku, których jest 64 w naszym kraju. Aby nie przeszkadzać w pracy banku, dźwięk słyszalny będzie w wyznaczonych punktach lokalu. Cała infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku. Składają się na nią 42-calowe ekrany LCD Toshiba połączone z systemem nagłośnieniowym marki Panaphonic

 

źródło: Wirtualne Media 

do góry

Jest już milion domen .pl

czwartek, 12.06.2008

NASK poinformował , że właśnie zarejestrował milionową domenę z końcówką .pl
Pierwsze polskie adresy pojawiły się w 1991 roku, czyli 17 lat temu.

Język polski ma kilkadziesiąt tysięcy słów, a domen jest już milion. To oznacza, że prawdopodobnie wszystkie rzeczowniki pospolite, a także czasowniki, przymiotniki są zajęte! Można próbować jeszcze wymyślać neologizmy, dziwne nazwy, dodawać do słów cyfry, ale nie zawsze to jest wygodne.
Dożyliśmy chwili, kiedy nazwy nowych marek a nawet terminy premier rynkowych będą zależeć od dostępności domen…

źródło: Blog Media& Marketing Polska
 

do góry

Red Bull wprowadza nowy napój

środa, 11.06.2008

Red Bull wyda 2 mln funtów na kampanię wprowadzającą na rynek Wielkiej Brytanii nowy napój Simply Cola. Nowość różni się od konkurencyjnych produktów tym, że 23 składniki, które zawiera, są naturalnego pochodzenia. Kampania reklamowa podkreśl w komunikacji, że jest to jedyny napój typu cola na rynku zawierający oryginalne liście kakaowca i orzechy koli.

Kampania, która rusza 16 czerwca br. obejmie outdoor, sampling (250 tys. puszek) i działania z zakresu experiential marketingu.
Liderem segmentu napojów cola w Wielkiej Brytanii jest Coca-Cola. W ub.r. jej sprzedaż sięgnęła 940 mln funtów, a Pepsi - 225 mln funtów.
Producent nie informuje czy nowy napój pojawi się w innych regionach Europy.

źródło: www.brandrepublic.com/

do góry

36.6 - nowa marka komórkowa w Polsce

piątek, 06.06.2008

Sieć Plus wprowadza do swojej oferty kierowaną do młodzieży usługę prepaid "36.6" umożliwiającą korzystanie z telefonu komórkowego nawet przy zerowym stanie konta. Nową markę reklamuje kampania podkreślająca luz.
 

"36.6" to pierwsza usługa prepaidowa na rynku pozwalająca dzięki trzem taryfom na korzystanie z telefonu komórkowego nawet przy zerowym stanie konta. Plus kieruje ją przede wszystkim do młodych osób, które często stykają się z problemem pustych kont swoich telefonów. Poza tym operator chce, żeby jego nowa marka stała się dla młodzieży nie tylko odpowiedzią na ich codzienne potrzeby, ale także w sposób naturalny i dyskretny ich bawiła, stała się elementem ich codzienności, stylu i nastawienia do życia

Dlatego wszystkie środki użyte przy kreowaniu kampanii wprowadzającej "36.6" zostały podporządkowane strategii "nieprzymusowości". Ton przekazu bazuje na założeniu, że młodzi ludzie nie lubią, gdy im się coś nakazuje i do czegoś zmusza, bo zawsze chcą mieć możliwość wyboru...


Kampania wykorzystuje poniższe rozwiązanie graficzne

 

do góry