Opcje

en
Język:
Polski
English
 
Styl strony:
Czarna
Biała
 
Dodaj do zakładek
Poleć znajomemu
 
Mapa strony
O nas
Agencja
Nasze marki
Help Desk
Portfolio
Oferta i kompetencje
Produkcja
Kontakt
Aktualności
Zoom
Newsletter


Uważaj na rowerzystów...

czwartek, 07.05.2009

Kampania społeczna. Ciekawy spot.

 

do góry

Mafia lubi golić

sobota, 02.05.2009

Bardzo dobre. Bardzo.



znaleźliśmy to na "I Belive in Advertising" blog

do góry

ADIDAS Originals House Party

sobota, 25.04.2009

Katy Perry, Estelle, Young Jeezy, the Ting Tings, DMC-Daryl McDaniels, Method Man, Redman, Afra, Ryukyudisko, Russell Simmons, Missy Elliott, Kevin Garnett, David Beckham, Ilie Nastase, Mark Gonzales, Kazuki, and Jeremy Scott w znanej pewnie Wam doskonale reklamie

ok, a co powiecie na parodię tej reklamówki Adidasa?
w rolach głównych tym razem The Simpsons

muzyka z tej reklamy?
proszę bardzo

 

do góry

Audi vs BMW. Pojedynek na billboardach

czwartek, 16.04.2009

Audi plakatem- outdoorem “Your move, BMW” wyzwało na pojedynek BMW.
“Twój ruch, BMW” miało być literalnym rzuceniem rękawic po tym, jak Audi na rynek wprowadziło “całkowicie nowe A4″.

BMW odpowiedziało ;-)))

do góry

Kanał telewizyjny RENAULT

czwartek, 09.04.2009

Firma Renault uruchomiła w internecie swój pierwszy dedykowany kanał telewizyjny.
Głównym celem Renault TV  jest wykorzystanie obecnej działalności firmy, m.in.
współpracy z Fashion Week i Formułą 1, a także jej 110-letniej historii, do dostarczenia rozrywki i informacji potencjalnym klientom.
Renault TV obejmuje pięć kanałów - Live, Entertainment, Autotainment, Infotainment i Motorsports.

Zobacz tutaj >>>

 

do góry

SPECJAL na wieżach ciśnień

wtorek, 07.04.2009

W marcu br. ruszyła niestandardowa kampania marki Specjal, należącej do Grupy Żywiec S.A..
Specjal Jasny Pełny to klasyczne piwo typu pils, warzone w renomowanym browarze w Elblągu.
Dystrybuowany jest w sklepach i lokalach gastronomicznych w północnej części kraju.





W ramach kampanii, na dwóch wybranych wieżach ciśnień w Kwidzynie i Ostródzie zawisły siatki wielkoformatowe z wizerunkowym layoutem marki
Łączna powierzchnia reklam to ponad 500m2.
To pierwszy w Polsce projekt wykorzystujący wieże ciśnień jako nośnik reklamowy, promujący piwo.
Kampania ma długofalowy charakter i potrwa do marca przyszłego roku.

 

 

Kampania ma się rozwijać na kolejne, nowe wieże ciśnień w Polsce...

do góry

The Impossible Made Possible

wtorek, 07.04.2009

Na Wyspach startuje właśnie nowa kampania reklamowa Coca-Cola
wspierajaca "odświeżenie" dietetycznej marki Coke Zero.
Ponad 6 miesięcy intensywnych działań reklamowych zaczyna się od tego spotu..

 

 

 

do góry

O czym marzą inne zwięrzęta?

czwartek, 26.03.2009

Jak to o czym!? Tylko o jednym. Aby chociaż na chwilę być psem i mieć przyjemność skosztować karmy Eukanuba.
Zobaczmy koncept reklamowy producenta karmy dla psów...

 

 

 

 

Znaleźliśmy na: Brief Blog

 

do góry

Chocolate Man - widzieliście?

środa, 25.03.2009

Pierwszego dnia po opublikowaniu www.efektczekolady.pl serwis odnotował 500 tysięcy unikalnych użytkowników.
Witryna ta jest pierwszym etapem akcji promującej nowy zapach AXE Dark Temtation.

„Czekolada potęguje pożądanie, a jej zapach jest dobrym wstępem do rozpoczęcia pieszczot” - mówi seksuolog, Profesor Zbigniew Lew-Starowicz w tvinfo.

 



do góry

Pewnego poranka na dworcu...

wtorek, 24.03.2009

do góry

Modne stylowe...drewniaki

poniedziałek, 23.03.2009

Wiosna wiosna...

Wszystkie brandy sportowe rozsypały już swoje nowe kolekcje po sklepach a tymczasem mamy tu
propozycję zwykłych drewniaków ale za to w jakim designie!



 

 

 

Twórca: www.paulcoudamy.com

do góry

Zobacz nowy spot PUMY 2009

środa, 18.03.2009

do góry

Globalne ocieplenie. Sugestywnie!

czwartek, 12.03.2009

do góry

Kryzys & Zwolnienia z pracy w reklamie

poniedziałek, 09.03.2009

Skoro tematy kryzysu i zwolnień z pracy nie schodzą z pierwszych stron gazet i ciągle świecą na portalach
to w końcu musiały się pojawić w reklamie.

Humorystycznie

do góry

Jedzie z góry nowe Audi S4 Quattro

sobota, 07.03.2009

Panie i Panowie przenosimy się na ulice San Franciso...
Po czarnym asfalcie prawie jak po śniegu sunie nowe Audi...

do góry

Viagra. Z dużą klasą!

sobota, 28.02.2009

 
Dzieło meksykańskiej agencji reklamowej. Na pewno Wam się spodoba.

 

do góry

Wiosenna ramówka TVN

czwartek, 26.02.2009

 
Jesienią pisaliśmy na naszym ZOOMie o dużej popularności reklamówki promo stacji TVN.
Mamy już na ekranie zapowiedź tego co Nas czeka w tej stacji wiosną i ponownie...wyszedł bardzo zgrabny filmik..



Przy okazji trochę telewizyjnej kuchni czyli jak to (się) nagrywało...



I jeszcze deser. Piosenka wykorzystana w tle...

Lenka - The Show

do góry

Mysz komputerowa ma 40 lat

wtorek, 24.02.2009

Mysz komputerowa świętuje we wtorek 24 lutego 40. urodziny.
9 grudnia 1968 roku amerykański wynalazca Douglas Engelbart po raz pierwszy skorzystał z myszy, by zaprezentować nową metodę pracy z komputerami.

Mysz, którą Engelbart użył do demonstracji na konferencji komputerowej w San Francisco, była z drewna i miała tylko jeden przycisk.
Prototyp wykonał inżynier Bill English z zespołu Engelbarta.
Dzięki swojemu wynalazkowi Engelbart mógł pokazać, w jaki sposób przenosić, kopiować i przeklejać pliki tekstowe, a także
jak wykorzystywać sieci komputerowe np. przy wspólnym edytowaniu dokumentów.
Marzeniem Douglasa Engelbarta było uczynić z komputera pomocnika człowieka, który zwiększałby możliwości ludzkiej inteligencji;
byłoby to o wiele trudniejsze i mniej efektywne bez zaproponowanych przez niego narzędzi.

Zaprezentowany na tej samej konferencji system NLS nadawał tym marzeniom realne kształty.
System ten jako pierwszy wdrażał praktycznie łącza hipertekstowe, monitor, okna i właśnie mysz komputerową.

Z okazji jubileuszu w Kalifornii odbędą się uroczystości, w których udział weźmie wielu naukowców zaangażowanych w powstanie myszy.


 

do góry

Palisz? Źle skończysz (raczej)

czwartek, 19.02.2009


Dobry pomysł rumuńskiej agencji reklamowej Mercury360

 

do góry

Nowa strona brytyjskiej monarchii

piątek, 13.02.2009

Czwartek 12 lutego 2009r.
Królowa Elżbieta II "odpaliła" nową wersję strony www brytyjskiej monarchii.
Strona z adresem www.royal.gov.uk swój debiut miała w 1997r. , odwiedza ją tygodniowo około 250 tysięcy użytkowników z całego świata.

Z kolei swoją pierwszą wiadomość e-mail Elżbieta II wysłała w 1976 roku w trakcie wizyty w bazie wojskowej.
W ostatnich latach królowa udowadnia, że jest na bieżąco ze światem nowych technologii.
Przykładowo w 2007 roku uruchomiła królewski kanał w serwisie Wideo YouTube.

Zobacz nową stronę tu: www.royal.gov.uk
Relacja z momentu uruchomienia strony z telewizji BBC

do góry