Smart?
- Język:
- Polski
- English
- Styl strony:
- Czarna
- Biała
- Dodaj do zakładek
- Poleć znajomemu
- Mapa strony
- O nas
- Agencja
- Nasze marki
- Help Desk
- Portfolio
- Oferta i kompetencje
- Produkcja
- Kontakt
- Aktualności
- Zoom
- Newsletter
Radość przy kopaniu... bezcenna.
Zobaczcie jak promuje się Intel. Może by tak zakopać coś na Polskich plażach? Tylko co??? Jak myślicie, który nasz rodzimy produkt nadaje się na tego typu kampanię wizerunkową?
Dla jednych rewelacja, dla innych przekroczenie granic dobrego smaku. Jedno wiemy na pewno - idealny marketing wirusowy, ale czy aby na pewno jeszcze marketing?
Czy Wszechpolski będzie teraz Wojewódzkim? ... wróć, czy Wojewódzki będzie Wszechpolskim? Jak zareagują fani, a jak rynek? Nowa reklama Play.
Pamiętacie jeszcze dziewczyny z EB?
więcej zdjęć podnoszących cisnienie :) w naszej galerii na Facebook'u : http://www.facebook.com/album.php?fbid=10150105605766092&id=161027021091&aid=287815
Od dzisiaj w ogólnopolskich mediach będziemy mogli zobaczyć nowy spot reklamujący elbląskie piwo Specjal.
Spot w wersji HD do obejrzenia na naszym Facebook'owym fanepagu:
http://www.facebook.com/arContact#!/video/video.php?v=192168694151184&oid=109619799115404&comments
Znajdziesz tam również stare reklamy piwa EB. Zapraszamy
Reklama festiwalu The Lisbon Gay and Lesbian Film Festival.
5.5 miliona wyświetleń w ciągu zaledwie 5 dni od publikacji na YouTube! Nieźle, prawda?
Pomysł tak prosty, że aż dziwne że nikt wcześniej na niego wpadł. Przełamać rutynę znaną z początku każdej podróży na wakacje do Egiptu.
Panie i Panowie, w rolach głównych personel pokładowy Cebu Pacific Air.
Pomysł na ten spot był prosty - pewnej nocy do sklepu IKEA w Wembley zostaje wpuszczona setka obcych sobie, domowych kotów, a wszystko to, co się z nimi dzieje wewnątrz całkowicie pustego sklepu zostaje sfilmowane przez ustawione tam wcześniej kamery. A oto zmontowany z nagranego materiału 60-sekundowy spot telewizyjny. "Chodzi on" w sieci od niespełna miesiąca i już jest wirusowym przebojem, osiągnął już ponad 950 tysięcy wyświetleń,
Kilka dni temu do sieci trafił również 4-minutowy filmik „making of” - zza kulis realizacji tej reklamy i co ciekawe to właśnie ten materiał video jest znacznie chętniej oglądany od perfekcyjnego spotu TV – filmik pt. Herding cats zgromadził już bowiem ponad 2.6 miliona wyświetleń.
Zerkasz na nasze ZOOM`y? Masz jakieś propozycje? Wrzucaj linki od razu na nasz fejsbukowy wall.
Wszystko już było w reklamie? Chyba nie do końca. Zobaczcie na progu jesienno-zimowego sezonu dla handlu ciekawe rozwiązania..
Właśnie wystartowała odjechana kampania dla butów sportowych marki Diesel.
Slogan przewodni tej kampanii brzmi: Diesel sneakers. Not made for running (great for kicking asses)
Kampanię oparto na bardzo zabawnej reklamówce, w którym wielka dupa na kółkach jest ścigana przez trampka Diesel...;))
Diesel jako marka modowa z oczywistych względów nie może rywalizować z typowo sportowymi markami obuwia, takim jak: Adidas, Nike, Puma czy Reebok. Marka postawił na przewrotną strategię pozycjonując swoje obuwie w kierunku stylu, mody i zabawy.
Integralną częścią nowej kampanii tradycyjnie jest strona marki Diesel www.diesel.com/sneakers
Kostnica, siny mężczyzna w średnim wieku leży martwy na stole, obok niego stoi płacząca kobieta.
Podczas ruchu kamery w pewnym momencie pojawia się hamburger trzymany kurczowo prawą ręką mężczyzny.
Ciało leży sine z widoczną nadwagą.
Na koniec pojawia sie prowokacyjne hasło: “I was lovin’ it”
oplecione komentarzem: “Wysoki poziom cholesterolu, wysokie ciśnienie krwi, zawały serca…”.
To w tej chwili najgłośniejsza kampania społeczna w Stanach. Sprawę pilotuje PCRM [waszyngtońska organizacja medyczna], która jako pierwsza tak mocno i oficjalnie krytykuje największą na świecie sieć fast food-ów. Ten specyficzny rodzaj kampanii społecznej ma na celu zastraszenie opinii publicznej oraz zaapelować o zmianę nawyków żywieniowych ponad 30% ludzi na całym świecie. Co ciekawe temat został podchwycone przez same władze USA, które opowiadają się za propagowaniem zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej. Spot emitowany ma być w różnych krajach począwszy od USA. Zgodnie z informacjami nawet Michelle Obama złożyła deklarację, w której podpisuje się pod problemem zdrowego żywienia i uczestnictwa w kampanii.
Popularny amerykański piosenkarz Lionel Richie, słynący z ballad dla zakochanych, występuje w najnowszej kampanii brytyjskiej marki chipsów Walkers Extra Crunchy. W spocie TV, który właśnie zadebiutował w brytyjskiej telewizji Richie wykonuje przeróbkę jednego ze swoich największych przebojów Say You, Say Me. W finale reklamy pojawia się gwiazda angielskiej piłki nożnej lat 80` Gary Lineker.
Zajrzyjmy na plan aby podejrzeć pracę przy tej reklamie