Opcje

en
Język:
Polski
English
 
Styl strony:
Czarna
Biała
 
Dodaj do zakładek
Poleć znajomemu
 
Mapa strony
O nas
Agencja
Nasze marki
Help Desk
Portfolio
Oferta i kompetencje
Produkcja
Kontakt
Aktualności
Zoom
Newsletter


Polak wygrał 3,5 miliona złotych w kasynie internetowym

piątek, 09.10.2009

| Gazeta.pl Technologie | dotarła do informacji o największej w historii wygranej w kasynie on line. Pulę 3,5 miliona złotych wygrał 29 letni mieszkaniem Warszawy.
Wygrana (dokładnie 1 242 561,85 dolarów)jest najwyższą do tej pory kwotą w kasynie | Betway | , która trafi w ręce Polaka. W krótkim wywiadzie zwycięzca przyznał, że ma już za sobą kilkunastoletni staż w grach hazardowych, a sesja która uczyniła z niego bogatego człowieka trwała zaledwie 7 minut. Radosław grał w odmianę jednorękiego bandyty (Mega Moolah Progressive slot) . Kwota jaką zainwestował w ten konkretny ruch to 25 centów

do góry

LOT promuje się na taksówkach w Londynie

środa, 07.10.2009

 W Londynie trwa niestandardowa kampania reklamowa | PLL LOT |. Nośnikami akcji są taksówki.

W ramach niestandardowej kampanii reklamowej Polskich Linii Lotniczych LOT dwadzieścia londyńskich taksówek | Black Cabs | zamiast tradycyjnego czarnego koloru ma image błękitnego nieba z hasłem promującym podróże do Warszawy i w klasie biznes samolotami LOT-u. Reklamy są również widoczne we wnętrzu pojazdów oraz na rachunkach wręczanych pasażerom. Akcja obejmuje taksówki kursujące na lotnisko | Heathrow |, po prestiżowej dzielnicy City oraz w centrum Londynu.

do góry

Nowy zapach Ives Saint Laurent

wtorek, 06.10.2009

Dwie popularne sieciowe perfumerie Douglas i Sephora opublikowały rankingi sprzedaży perfum za miesiąc wrzesień 2009`
Oto zestawienia

TOP5 SEPHORA
Zapachy damskie:

1. Donna Karan Be Delicious 
2. Calvin Klein Euphoria 
3. Guess For Women (new)
4. Dior J'adore 
5. Lancome Miracle (new)
 
Zapachy męskie:
 
1. Sean John Unforgivable (new)
2. Armani Acqua Di Gio Homme 
3. Dior Fahrenheit 
4. Hugo Boss Boss Homme 

5. Armani Black Code 

TOP 5 Douglas
Zapachy damskie:
 
1. Ives Saint Laurent Parisienne (new)
2. Escada Desire Me (new)
3. Calvin Klein Euphoria 
4. Marc Jacobs Lola (new)
5. Givenchy Ange ou Demon (new)
 
Zapachy męskie:
 
1. Davidoff Hot Water (new)
2. Paco Rabanne Million 
3. Porsche Design The Essence 
4. Ives Saint Laurent L'Homme (new)
5. Diesel Only The Brave 

Oto damski nr1 w sieci Douglas. 

do góry

Najwyższy wieżowiec w Europie

poniedziałek, 05.10.2009

 Władze Petersburga zgodziły się na drapacz chmur Gazpromu.
400 - metrowy wieżowiec ma szansę stać się najwyższym wieżowcem Europy.

 
Projekt wieżowca gazowego monopolisty został przygotowany przez londyńskie biuro RMJM i od samego początku wzbudzał kontrowersje.
Jego skręcona bryła stała się przedmiotem żartów, w wyniku których budynek został ochrzczony mianem "migotliwego płomienia" lub "kolby kukurydzy".
Pod koniec zeszłego roku z projektu wycofał się drugi z inwestor - miasto Petersburg i los wieżowca był w zasadzie przesądzony.
 
 Jak podała w środę 30.09.09` agencja Associated Press, władze Petersburga zgodziły się jednak, by koncern Gazprom wzniósł w mieście 400-metrowy drapacz chmur.



 
do góry

FIFA 10 - premiera w Polsce 2 października

wtorek, 29.09.2009

 

 

do góry

Zobacz wyszukiwarkę SpaceTime

piątek, 25.09.2009

SpaceTime to wyszukiwarka korzystająca z technologii Flash dla przedstawienia wyników wyszukiwania w bardzo efektowny sposób.
Do sprawdzenia w wolnej chwili w ramach odpoczynku do Google

do góry

Nowa DwieścieSiódemka

środa, 23.09.2009

 

do góry

Wstrząsająca kampania społeczna

czwartek, 17.09.2009

Reżyseria: Peter Watkins-Hughes. Były producent programów BBC. 
Brytyjscy uczniowie obejrzą to w szkołach w ramach lekcji. Dłuższa wersja filmu ma zostać wyemitowana w telewizji.
Cel: uważaj co się dzieje w Twoim samochodzie gdy prowadzisz

 

 

do góry

Fast Flip - nowa usługa od Google

środa, 16.09.2009

Firma Google uruchomiła nową usługę o nazwie Fast Flip, która pozwala na szybkie przeglądanie newsów z serwisów internetowych.

Za pomocą Fast Flip użytkownicy mogą przeglądać zrzuty ekranów z artykułami z 36 internetowych serwisów, należących m.in. do New York Times, Washington Post, Newsweeka i BBC.
Przechodzenie z jednego artykułu do następnego wymaga jedynie kliknięcia strzałki w lewo lub w prawo. Kolejne nagłówki ładują się natychmiastowo, a całe doświadczenie ma odzwierciedlać przerzucanie kartek w tradycyjnej gazecie. Natomiast po kliknięciu w dany zrzut użytkownik zostaje przeniesiony na stronę źródłową z newsem.

Zobacz teraz >>>>>

do góry

Nasza Klasa lepsza od Facebooka i Myspace

środa, 16.09.2009

Według badań amerykańskiej firmy comScore, polski portal społecznościowy Nasza Klasa ma najwyższy współczynnik określający zaangażowanie konsumentów. Wyniósł on 34,4 proc., co jest najlepszym wynikiem. Oznacza to, że serwis ma najwierniejszych użytkowników spośród innych tego typu witryn. Gorsze notowania uzyskały m.in. tacy giganci jak Facebook i MySpace - wyniki cytuje serwis VBeta.

Współczynnik zaangażowania to stosunek liczby dziennych użytkowników do liczby użytkowników miesięcznych, którzy korzystają z danego portalu. Badanie przeprowadzono na 200 największych serwisach społecznościowych na świecie i to właśnie rodzima Nasza Klasa była najlepsza. Wyprzedziła ona m.in. Facebooka i MySpace, odpowiednio o 8% i 18%.

do góry

Rusza kampania banku HSBC

poniedziałek, 14.09.2009

Jeden z największych banków świata - HSBC - zaczyna marketingową ofensywę w Polsce. W poniedziałek 14 września 2009r.  rusza pierwsza z kilku kampanii reklamowych HSBC w Polsce - podaje serwis Wyborcza.biz Choć HSBC jako bank detaliczny jest w Polsce już od 2003 r. (przejął wtedy Polski Kredyt Bank i zaczął działalność pod marką Beneficial Kredyt), do tej pory nie osiągnął na naszym rynku znaczącej pozycji rynkowej. Dopiero od 2008 r. zaczął promować markę HSBC Kredyt. Wszedł na rynek kart kredytowych (m.in. wydawał karty wspólnie z siecią sklepów Ikea) oraz w szybkie kredyty gotówkowe i bankowość dla wymagających klientów pod marką HSBC Premier.

Pierwsza z cyklu kampanii, opierająca się na billboardach i prasie, rusza dziś. HSBC chce dotrzeć do potencjalnych klientów hasłem "odpowiedzialność, doświadczenie, wiedza". Chodzi o to, żeby podkreślić, iż HSBC jest bankiem globalnym, z ponad 150-letnią tradycją.

Debiut reklamowy nowego banku komentuje na swoim blogu Maciej Samcik - dziennikarz Wyborcza.biz

"W Polsce z ekspansją HSBC łatwo nie będzie. Już ubiegłoroczny debiut sieci HSBC Premier został przyćmiony kilkoma innymi - wejściem na rynek Alior Banku, Metrobanku i Allianz Banku. Być może teraz HSBC, ze swoją prestiżową marką Premier, wreszcie przebije się do świadomości ludzi. Póki co znajomość marki HSBC wśród tzw.grupy docelowej, czyli średnio i dobrze sytuowanych mieszkańców dużych miast, jest na poziomie 10 proc. Niewiele jak na jedną z najsilniejszych światowych marek bankowych."

 

 

do góry

?????? ?????? ??????

sobota, 12.09.2009

do góry

Polska Wikipedia kupiona przez WP.PL

piątek, 11.09.2009

Wirtualna Polska zakupiła całą zawartość polskiej Wikipedii i uruchomiła nowy serwis – wikipedia.wp.pl. Wszystko po to, aby umieszczać w autorskich materiałach linki do encyklopedycznych informacji.Dzięki mechanizmowi wewnętrznego wyszukiwania określony artykuł na stronie Wirtualnej Polski powiązany jest z innymi serwisami WP, o podobnej tematyce. Jednocześnie kliknięcie w podlinkowany i oznaczony znakiem “W” termin (hasło, nazwisko) w artykule, przeniesie użytkownika do konkretnego materiału w Wikipedii, wybranego dla tej wiadomości jako najbardziej adekwatny. System przekierowań działa w obie strony. To znaczy, że w encyklopedycznych artykułach znajdą się linki do tekstów portalowych. Materiałów w nowym serwisie nie można edytować.  Dodatkowo portal będzie mógł publikować w witrynie reklamy – ma nawet na to zgodę Fundacji Wikimedia.

do góry

Zobacz AUDI A4 2.0 TDI

piątek, 11.09.2009

do góry

POLSAT ma nową stronę internetową

środa, 09.09.2009

Serwis Wirtualne Media podaje:

Telewizja Polsat uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej dostępnej pod adresem www.polsat.pl. Strona zyskała zupełnie nową szatę graficzną i została zintegrowana z platformą ipla. Nowy serwis internetowy zawiera informacje, które z propozycji programowych można oglądać także on-line na platformie multimedialnej ipla, zawierającej archiwum programów i seriali Polsatu. Specjalna ikonka na podstronach umożliwi przejście do opcji obejrzenia materiałów w systemie wideo na żądanie.

Wkrótce widzowie otrzymają również możliwość prezentowania w serwisie własnych zdjęć i materiałów wideo.
W ciągu najbliższych tygodni na platformę programową nowej witryny Polsatu zostaną przeniesione serwisy wszystkich kanałów tematycznych spółki.

do góry

Intro piłkarskiej jesieni

czwartek, 03.09.2009

UEFA zaprezentowała dwie oficjalne wizytówki. Liga Mistrzów i Liga Europejska UEFA.
Kibice w całej Europie zobaczą je przed każdą transmisją telewizyjną w swoim kraju.



do góry

Włącz wspomnienia na RetroTVP

czwartek, 03.09.2009

Wczoraj (2 września 2009r.) zadebiutował w sieci nowy serwis Telewizji Polskiej RetroTVP.
 

I co tu mamy? Cały niezapomniany PRL od lat 60 do 90 w archiwalnych materiałach telewizyjnych. Jest co wspominać!

do góry

Nowy portal - WysokieObcasy.pl

czwartek, 03.09.2009

Strona sobotniego magazynu dla kobiet  „Gazety Wyborczej” została odrębnym i samodzielnym serwisem.

Serwis Wysokieobcasy.pl chce oferować codziennie treści inspirowane przez czytelniczki i czytelników. Artykuły z najnowszego numeru wydania papierowego będą publikowane na Wysokieobcasy.pl sukcesywnie w ciągu tygodnia - często obszerniejsze niż w drukowanym dodatku i wzbogacone o multimedia. Użytkownicy serwisu mogą uzyskać informacje o nowościach na stronie przez RSS i newsletter.

Premiera odświeżonego serwisu Wysokieobcasy.pl odbywa się równolegle do wydania magazynu „Wysokie Obcasy” w sobotę 5 września. W numerze redakcja opowie m.in. o zmianach na stronie, na łamach znajdzie się wiele odnośników do serwisu – m.in. na okładce, w stopce, na paginie i pod artykułami.

źródło: AGORA

do góry

10 najgorszych plaż wg Zoover.pl

piątek, 28.08.2009

Zoover - jeden z największych w Europie portali o tematyce podróżniczej i
zestawienie 10 plaż w miejscowościach wypoczynkowych, które należy omijać szerokim łukiem.
Serwis Zoover jest niezależnym i bezpłatnym portalem gdzie podróżnicy umieszczają swoje opinie na temat wakacyjnych miejsc i obiektów noclegowych. Zoover popularny jest nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach, tj. Holandia, Belgia, Francja, Hiszpania, Portugalia, Niemcy, Dania, Norwegia, Szwecja, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Austria, Szwajcaria i Turcja.

Oto zestawienie; przydatne przy rozmowach w polskich biurach podróży:

1. Playa Paraiso Teneryfa Hiszpania
Playa Paraiso, położona na zachodnim wybrzeżu Teneryfy, według Zoover plasuje się na niechlubnym pierwszym miejscu jako najgorsze kąpielisko. "Nie ma tam nic wartego zobaczenia a całość wygląda na bardzo zdewastowaną. Prowadzone są tam prace budowlane przy nowych hotelach i apartamentowcach. Mam nadzieję, że po ich zakończeniu nie zapomną doprowadzić plaży i jej otoczenia do porządku" - takie uwagi umieścił Denis w swojej opinii na temat tego miejsca.

2. Qawra Malta

Qawra jest kąpieliskiem na północy Malty. Według Patryka to okropne miejsce. "Największy ściek Malty! To wielki betonowy jarmark pełen spieczonych na czerwono turystów, którzy bez koszulek przesiadują w restauracjach". Majka dodaje: "To prawdziwy betonowy raj! Same hotele oraz apartamentowce i ani skrawka natury".

3. San Agustín Gran Canaria Hiszpania

San Agustín leży na południu Gran Canarii. Poważną wadą tego miejsca jest to, że nie posiada pięknych piaszczystych plaż. Zastaniemy tu jedynie wulkaniczne kamyczki. "Poza tym na plaży nie ma sprawnych natrysków. Po wyjściu z morza wyglądasz jak po kąpieli w błocie, a brud z piasku na ręcznikach kąpielowych nie daje się usunąć" - pisze Patryk.

4. El Quseir Egipt
El Quesir leży na wschodnim wybrzeżu Egiptu. Według Beaty jest tam okropnie. "Trzeba dojeżdżać nędznym busem ponad godzinę a miasteczko jest brudne. Nachalni sprzedawcy wyklinają jeżeli nie reagujesz na ich zaczepki. Tak naprawdę to nie ma miejsca gdzie w dogodnych warunkach można coś zjeść lub skorzystać z toalety. Nie czujesz się tam bezpiecznie!".

5. Costa del Silencio Teneryfa Hiszpania

Również Costa Silencio, znajdująca się w zachodniej części Teneryfy może rozczarować wielu wypoczywających. “W okolicy nie ma praktycznie co robić, również dla tych ceniących spokój warunki są niesprzyjające. Można się zanudzić. Każdego dnia musieliśmy mocno się starać aby zapewnić sobie atrakcje albo znaleźć odpowiednią plażę. Uciążliwa jest też ciągła rozbudowa Costa del Silencio, to praktycznie plac budowy. Ludzie bardzo hałaśliwi nawet późno w nocy i bardzo lubią używać klaksonów”, takie doświadczenia miała Liliana.

6. Tunis / Borj Cedria Tunezja

Borj Cedria leży na wschód od Tunis. Według Anety jest ona nie do użytkowania. "Zdecydowanie nie polecam. Plaże nie są za ładne a do tego mocno zanieczyszczone przez ich bliskie położenie względem stolicy Tunis. Borj Cedria nie ma nic ciekawego do robienia i do oglądania. Dla tych co lubią poznawać nowe miejsca i chętnie się bawią to na pewno nie jest odpowiednie miejsce.”

7. Psalidi Kos Grecja

Psalidi, która leży na wschodzie greckiej wyspy Kos również nie jest godna polecenia. Według wielu użytkowników Zoover to nic więcej jak zbieranina różnego rodzaju hoteli i apartamentowców. "Oprócz tego w okolicach portu jest bardzo drogo. Między miastem Kos a plażą Psalidi nie ma praktycznie nic wartego zobaczenia. Tak zachwalane ciepłe źródła też nie zachwycają”, opowiada Ronald.

8. Sliema Malta
Kolejna nieciekawa plaża znajduje się na Malcie. Na wschodzie wyspy leży Sliema. Ta nadmorska miejscowość również niczym nie zachwyca. "To brzydkie miejsce na brzydkiej wyspie. Malta i Sliema wyglądają tylko pięknie w broszurach i ofertach biur podróży. Sliema, tak jak reszta Malty charakteryzuje się dużą ilością pustostanów. Szare budynki, niskie jak i wysokie budowane bez pomysłu straszą na każdym kroku”, zauważa jeden z użytkowników Zoover.

9. Anissaras Kreta Grecja
Anissaras leży na Krecie, niedaleko znanej nadmorskiej miejscowości Chersonissos. Według odwiedzających miejsce to wygląda bardzo ubogo. "Są tu jedynie dwa kioski i przystanek autobusowy. Rura ściekowa wychodzi wprost na plaże. Masz wrażenie że wylądowałeś w miejscu przez lata nie odwiedzane przez ludzkość”.

10. Beldibi Turcja
Beldibi jest małą miejscowością w okolicy Kemer w Turcji. "W Beldibi nie doświadczysz niczego ciekawego. Jeżeli lubisz zakupy, to musisz jechać busem lub taksówką do Kamer. W Beldibi śmieci leżą wprost na ulicy i pełno jest wałęsających się starych psów i kotów. Zatem nie polecam..” mówi Marian.

Więcej opinii na Zoover

do góry

BPH+GE MONEY. Nowy bank w Polsce

środa, 19.08.2009

Bank BPH i GE Money Bank zaprezentowały nową identyfikację wizualną.
Wejdzie ona do użytku po połączeniu obu banków, zaplanowanej na jesień.
Symbolem i kluczem tej jedności jest linia wywodząca się ze stylistyki Franciszki Themerson, światowej sławy polskiej graficzki i ilustratorki.
Linia będzie stanowić motyw przewodni wizualizacji połączonego Banku

Nowa identyfikacja wizualna zastąpi dotychczasowe systemy wizualne Banku BPH i GE Money Banku.
Wraz z wprowadzeniem nowej marki na rynek, nowy logotyp będzie umieszczany na wszystkich nośnikach oraz materiałach promocyjnych Banku, począwszy od oznakowania placówek, poprzez środowisko internetowe, a skończywszy na dokumentach, kartach kredytowych oraz innych materiałach marketingowych.

 

do góry