Opcje

en
Język:
Polski
English
 
Styl strony:
Czarna
Biała
 
Dodaj do zakładek
Poleć znajomemu
 
Mapa strony
O nas
Agencja
Nasze marki
Help Desk
Portfolio
Oferta i kompetencje
Produkcja
Kontakt
Aktualności
Zoom
Newsletter


Kibice świętują Walentynki

środa, 10.02.2010

W sieci jest od dziś nowa reklamówka PUMY. Wydanie specjalne na Walentynki 2010`
Męską widownię ZOOM zapraszamy do wspólnego nucenia. Panie zapraszamy później do wersji light ;-)




Oryginalnie Savage Garden:


 

 



masz jeszcze chwilę? skocz do Bardzo zapomniana reklama EB

do góry

Zawodowa reklama z Rosji

środa, 10.02.2010

Kilka dni temu pisaliśmy na ZOOM o kampanii "Jeżeli kochasz zapinaj pasy" nakręconą w Wielkiej Brytanii.
Dziś podobna tematyka społeczna ale ze Wschodu. Spot powstał w grudniu 2009` w Rosji na zlecenie tamtejszej
Organizacji Bezpieczeństwa Drogowego.

Reklamówka jest profesjonalnie zrobiona. W zasadzie przekaz na tyle czytelny, że nie wymaga udziału lektora.
Zobaczcie to teraz na ZOOM:

 

zobacz przy okazji: Jak stworzyć indywidualną Fan Page na Facebook?

do góry

Best Fans on The Planet

środa, 10.02.2010

Doroczna fascynacja finałem Super Bowl w Stanach ma w Polsce wymiar mocno ogólnikowy.
Portale piszą o wynikach oglądalności oraz pokazują reklamy emitowane w "brejkach" reklamowych transmisji TV.
Wynik meczu, nazwiska bohaterów i przebieg spotkania pomijamy. I tak nikt w Polsce nie ma pojęcia o co chodzi w tej grze ;-)

Nam podoba się reklamówka "Best Fans on The Planet"
W zasadzie wystarczy zmienić stroje zawodników i ujęcia z trybun by mieć fajną reklamę
kibiców piłki nożnej, koszykówki, siatkówki lub piłki ręcznej.

Obejrzyjmy to teraz na ZOOM





zobacz również: Ciekawy pomysł na I Komunię Świętą

do góry

Pracownicy Auchan na 10 lecie firmy (video)

środa, 03.02.2010

Refren brzmi "Wszyscy razem sprężmy się"...
Marketingowiec, ktory to wymyślił jest Wielki :-)))))

do góry

Jeżeli kochasz zawsze zapinaj pasy

środa, 03.02.2010

Kampanie społeczne bezpieczeństwa na drogach zdominowały w latach 2008-2009 przekazy oparte na drastycznych brutalnych obrazach kraks. Filmiki miały poruszyć i przestrzegać. Oto mamy coś nowego w tej kategorii kampanii społecznych. Piękno i subtelność!

Nowa brytyjska kampania  "Embrace Life", którą pod koniec stycznia zainaugurowała Rada ds. Bezpieczeństwa Drogowego Hrabstwa Sussex. Przypomina ona o konieczności zapinania pasów bezpieczeństwa w trakcie jazdy samochodem (to duży problem w całej Wielkiej Brytanii, mimo licznie tworzonych kampanii drogowych) stawiając na argumentacje pozytywną, opartą o emocje i więzi rodzinne.

Szczególnie ważnymi odbiorcami, poza kierowcami, są dla nadawcy dzieci, dlatego zadbano o to, by film mógł być bez żadnych przeszkód przez nie oglądany. I coś na co My w Polsce musimy zwrócić uwagę. To pierwsza kampania, która pamięta równiez o licznej w UK emigracji,  tymczasowych mieszkańcach Wielkiej Brytanii, którym język angielski może sprawiać trudności - stąd decyzja o ponadnarodowej formie reklamy i zrezygnowaniu z dialogów.

Ten poruszający film, wyreżyserowany przez Daniela Coxa, to dowód na to, że wbrew powszechnej opinii, nie trzeba szokować i epatować krwią by dotrzeć do odbiorcy.

Premiera w ZOOM już teraz:

do góry

Tomasz Adamek w nowej reklamie Żywca (wideo)

poniedziałek, 01.02.2010

Tomasz Adamek to kolejny bohater kampanii marki Żywiec. Film reklamowy z jego udziałem zobaczyć można w telewizji od 1 lutego.

Spot z Tomaszem Adamkiem – podobnie jak zaprezentowane wcześniej filmy z udziałem Krzysztofa Majchrzaka i Wojciecha Waglewskiego emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.


 




zapraszamy na  Fan Page Agencji Reklamowej Contact

do góry

Nowa reklama ADIDAS (zobacz video)

czwartek, 28.01.2010

 

do góry

Tak się bawi Lechia Gdańsk

niedziela, 24.01.2010

Na razie piłkarskie ligi w Polsce mają przerwę odwiedzamy w takim razie dziś na ZOOM dział marketingu klubu Lechia Gdańsk. Pod nazwą “Lechia Gdańsk” działa w moim mieście zarówno klub piłkarski jak i klub rugby. Jeden i drugi klub podejmują różne działania mające na celu pozyskanie dodatkowych środków i promocję. 

Oto kilka kreatywnych rozwiązań dla marki Lechia Gdańsk:

Wspólnym przedsięwzięciem miasta, Zakładu Komunikacji Miejskiej i klubu piłkarskiego jest z kolei tramwaj w biało-zielonych barwach


“Gadżet” spożywczy przygotował jesienią 2009` jeden ze sponsorów RC Lechia Gdańsk, firma PHA Czachorowski. W opakowaniach można było znaleźć m.in. zaproszenia na mecze.

 

Kolejny produkt spożywczy przygotowany we współpracy z rugbystami Lechii. Tym razem napój energetyczny Lechia Poweeer.

 

 

 

 

zobacz przy okazji: The Best of ZOOM czyli najczęściej oglądany wątek u Nas z reklamą piwa EB
kibicuje Olimpii Elbląg? zostań też fanem klubu na Facebook 

do góry

Telewizja dla właścicieli psów

piątek, 22.01.2010

Segmentacji rynku telewizyjnego ciąg dalszy.

Rusza właśnie Dog Club TV - internetowa telewizja o psach! Na stronie znajdują się m.in. porady weterynaryjne relacje z wystaw oraz wywiady z hodowcami i pasjonatami. Udostępniono przy okazji materiały wideo prezentujące różne aspekty życia i hodowli psów. Na stronie znajdują się krótkie filmiki z poradami weterynaryjnymi lekarzy z SGGW, sylwetkami ras, relacjami z wystaw, wywiadami z hodowcami i pasjonatami oraz psimi sportami. 
Partnerem serwisu, angażującym się w jego zawartość merytoryczną, jest Związek Kynologiczny w Polsce

 

 

zobacz również: Bill Gates bije rekordy śledzących na Twitterze. 100 000 osób w 8 godzin.

 

 

 

 

do góry

Marcin Gortat w kampanii

środa, 20.01.2010

Dzisiaj ruszyła 7. odsłona kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki" z udziałem Marcina Gortata -
pierwszego w historii Polaka, który zagrał w play-off w NBA



 
Kampania ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom, jak ważne dla rozwoju jest picie mleka i przeciwdziałanie osteoporozie.  Organizatorzy kampanii argumentują, że to właśnie mleko jest najlepiej przyswajalnym i najłatwiej dostępnym źródłem wapnia. 
 
- Naszym głównym celem jest zachęcenie do picia mleka i wskazanie jak wielkim problemem zdrowotnym jest osteoporoza, którą zagrożonych w Polsce jest aż 5 milionów kobiet i 4 miliony mężczyzn. Te dane są naprawdę alarmujące. Dlatego też od siedmiu lat konsekwentnie prowadzimy działania, które mają zwrócić uwagę dzieci i dorosłych na zdrowe nawyki. Cieszymy się również, że na przestrzeni lat kampania "Pij mleko! będziesz Wielki" zagościła na dobre w świadomości Polaków. - mówi Paweł Kowalewski, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
 
Według badań Millward Brown SMG/KRC kampania "Pij mleko! Będziesz wielki" - prowadzona od 7 lat,
co ma znaczenie dla wyników badań - jest najbardziej widoczną i rozpoznawalną kampanią społeczną w Polsce.
 
Film promocyjny wykonali dla tej kampanii m.in.: reżyser Grzegorz Kuczeriszka, fotograf Andrzej Świetlik oraz kompozytor Marek Kościkiewicz.



 
Kampanię zobaczymy w telewizjach, w prasie, Internecie i na ulicach (outdoor).
 
 
 
do góry

Polska ma najlepszy wynik w UE!

czwartek, 14.01.2010

Jest już najnowszy raport EUROSTAT - urzędu statystycznego Unii Europejskiej.  


Zajmuje się sporządzaniem prognoz i analiz statystycznych dotyczących obszaru Unii Europejskiej i EFTA, istotnych dla podejmowania decyzji przez organy wspólnotowe oraz koordynowaniem i monitorowanie prac narodowych urzędów statystycznych w celu unifikacji stosowanych przez nie metod badań a także konsolidowaniem statystyk krajowych, państw członkowskich. Do kompetencji Eurostatu zaliczamy także analizowanie i prognozowanie tendencji rozwoju Unii Europejskiej.

Polska ma najlepszy wynik w całej Unii Europejskiej!
7,3 procent – o tyle wzrosła w Polsce produkcja w ujęciu rocznym. Był to najlepszy wynik w całej UE. W strefie euro średnia roczna produkcja … znacznie spadła i wyniosła -7,1 procent.

W najnowszej analizie Eurostat podkreśla, że spadek produkcji w strefie euro i tak był lepszy, niż prognozowali analitycy (- 7,1 proc. wobec oczekiwań na poziomie -8,4 proc.). Osiągając roczny wzrost produkcji o 7,3 procent polski lider pozostawił peleton wzrostu daleko za sobą. W jego czołówce znajduje się Rumunia ze wzrostem 4,4 procent i Luksemburg z symbolicznym wzrostem 0,3 procent. 
 
W pozostałych państwach europejskich produkcja przemysłowa spadła, najbardziej w Danii i Finlandii (-14,4 proc. w obu przypadkach), Estonii (-13,7 proc.) i Bułgarii (-12,1 proc.).
 
Jak podkreślają analitycy omawiający raport Eurostatu – nieco lepiej prezentują się dane obrazujące miesięczne zmiany: w takim ujęciu produkcja wzrosła w szesnastu państwach UE, najbardziej na Łotwie (8,7 proc.), w Słowenii (3 proc.) i w Estonii (2,9 proc.) (w Polsce wzrost wyniósł 2,2 proc.). Najgłębsze spadki dotknęły Irlandię (-8 proc.) i Portugalię (-3,7 proc.).


zobacz również: Blog o tym co się dzieje w Unii Europejskiej
do góry

Domena sprzedana za 587.500 EUR

czwartek, 14.01.2010

Domena credit.fr (crédit to po francusku kredyt) została sprzedana za 587,500 EUR –
to równowartość około 2,350,000 PLN.

Credit.fr to największa jawna transakcja sprzedaży domeny .fr w historii.
To również jedna z największych sprzedaży domen krajowych (ccTLD). 
 
Rynek domen narodowych prężnie się rozwija. Domeny .com nie są najbardziej pożądanymi domenami w krajach europejskich takich jak Francja, Niemcy, Hiszpania, Polska czy Holandia. Wolimy swoje własne rozszerzenia, a domeny globalne (.com, .net, .org, .info, .biz) są tylko uzupełnieniem.
 
We Francji nie zostały jeszcze wprowadzone tzw. domeny IDN (Internationalized Domain Name), czyli nazwy ze szczególnymi znakami diakrytycznymi. Wprowadzenie takich domen jest w planach francuskiego rejestru domen AFNIC. Kiedy to się stanie będzie można zarejestrować również domenę crédit.fr.
 
Do tej pory zarejestrowano ponad 1 milion 600 tysięcy domen z rozszerzeniem .fr.
Jest to zbliżona wielkość do ilości domen .pl na naszym polskim rynku. 
 

 

do góry

Mona Lisa źle się odżywiała

czwartek, 14.01.2010
Analiza portretu Mony Lisy wskazuje, że pozująca do portretu modelka mogła mieć
zbyt wysoki poziom cholesterolu - informuje serwis "BBC News/Health".
 
Profesor anatomii patologicznej Vito Franco z uniwersytetu w Palermo zauważył na tajemniczo uśmiechniętej twarzy  wyraźne objawy gromadzenia się pod skórą kwasów tłuszczowych, co jest związane z podwyższonym poziomem cholesterolu. Zwłaszcza w prawym oku można dostrzec niezłośliwe nagromadzenie tkanki tłuszczowej - tłuszczaka. 

 
Prof. Franco zauważył w wywiadzie udzielonym dziennikowi La Stampa, że artysta wiernie odtwarzający wygląd modela zapisuje także szczegóły, z których znaczenia nie zdaje sobie sprawy. Swoje spostrzeżenia profesor zaprezentował podczas konferencji medycznej we Florencji.
 
Naukowiec od dwóch lat przygląda się dziełom sztuki - od egipskich rzeźb po współczesne malarstwo - szukając na nich objawów charakterystycznych dla różnych chorób. Na przykład młody szlachcic z "Portretu młodego mężczyzny" Sandro Boticellego ma nienaturalnie długie palce (lekarze nazywają ten objaw arachnodaktylią, czyli "pajęczymi palcami"). Wskazuje to na zespół Marfana - genetycznie uwarunkowaną wadę tkanki łącznej. Osoby z zespołem Marfana są wyjątkowo wysokie, chude, mają wydłużone kończyny i szyje (takie jak Madonna Parmigianina, którą można zobaczyć w Galerii Uffizich we Florencji).
 
Udało się nawet zdiagnozować Michała Anioła, którego autoportret widnieje na obrazie "Szkoła ateńska". Opuchnięte kolana mogą wskazywać na dnę moczanową, a jej częstym powikłaniem jest kamica moczowa - wiadomo, że Michał Anioł skarżył się w listach na problemy z nerkami. 


zobacz również: Contact testuje wyszukiwarkę zasobów Twittera
do góry

Aktor Majchrzak w reklamie Żywca

wtorek, 12.01.2010

Krzysztof Majchrzak, który występuje w najnowszym spocie Żywca, wielokrotnie twierdził, że nie wystąpi w reklamie.

Mówił prawdę. Prawie ;-)



 

 



zobacz również: Honda ma nową kampanię 

do góry

Nasza-Klasa ma nowe logo

czwartek, 07.01.2010

 
Najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce zapowiada sporo zmian w tym roku.
Na początek graficy N-K rozebrali stare logo portalu pokazując ponad 13 milionom użytkowników swój nowy symbol.

Co jeszcze w tym roku na naszej-klasie? Komunikator, aplikacje, gry...czyżby tak miał powstać polski Facebook?

 

zobacz również: Mamy już logo Euro2010

 

 

do góry

AC/DC 27 maja w Polsce

środa, 06.01.2010

Ponad trzy dekady kariery. Liczne wyprzedane trasy koncertowe i sprzedaż albumów w liczbie ponad 150 milionów egzemplarzy. Jeden z 5-ciu najlepiej sprzedających się zespołów w Ameryce. AC/DC zagrają 27 maja na warszawskim lotnisku Bemowo. 

 
 
Poprzedni koncert AC/DC w Polsce odbył się w 1991 roku w Chorzowie.
Koncert, który odbędzie się w maju spełni zatem marzenia wielu polskich fanów, którzy na
ponowny występ grupy w naszym kraju musieli czekać blisko 20 lat.
 
Bilety na koncert AC/DC w cenach 170 zł oraz 310 zł dostępne będą na stronie LiveNation.pl
już od poniedziałku 11 stycznia 2010 roku od godz. 10.00.

To teraz chwila przerwy w pracy i włączamy głośniej ZOOM

 
 
Zobacz również: Teraz modne są LipDuby


do góry

Skype na ekranach telewizorów

środa, 06.01.2010

 LG oraz Panasonic – czołowi producenci wysokiej jakości telewizorów ogłosili integrację swoich nowych modeli z jednym z najpopularniejszych komunikatorów internetowych Skype. Osoby które zdecydują się na zakup wybranego modelu telewizora przystosowanego do połączeń internetowych otrzymają w zestawie mikrofon oraz kamerę internetową. Nowe modele telewizorów pojawią się w sprzedaży na początku 2010 roku.

To co najważniejsze dla Klienta: Skype nie będzie pobierał żadnych opłat za rozmowy internetowe, a połączenia na komórki i telefony stacjonarne będą działać na obecnych stawkach.

Serwis branżowy VBeta komentuje informację "Ta wiadomość była z pewnością mocno wyczekiwana przez wielbicieli nowych technologii którzy już od dawna uważali że era “starych” zwykłych LCD przemija. Telewizja powinna być coraz bardzie interaktywna, powinna wychodzić na przeciw wymaganiom użytkowników."


Zobacz również: Contact przegląda nowinki z rynku multimediów na Multi-Blog

do góry

Wielka Orkiestra gra na Facebook`u

środa, 06.01.2010

Zbliża się kolejny wielkie wydarzenie czyli XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się w niedzielę 10 stycznia 2010r.

WOŚP jest w tym roku również tam gdzie po prostu w tym roku trzeba być. Specjalna strona Orkiestry na Facebook
Dodatkowo specjalnie dla Facebook`a sztab Orkiestry przygotował aplikację dzięki, które możemy wpłacić pieniądze i za to do naszego profilu zostanie przyklejone serduszko Orkiestry. I tradycyjnie jak to na Facebook`u  można też zaprosić naszych znajomych do akcji
Udostępnij aplikację na swoim profilu >>>


 

Zobacz również: Contact obserwuje Twittera przez TwittLink

do góry

Zimowa Olimpiada 2010

środa, 06.01.2010

Najważniejsze sportowe i marketingowe wydarzenia najbliższych miesięcy to
Zimowe Igrzyska Olimpijskie Vancouver 2010 (zobacz oficjalny serwis)  angażuje
globalnych marketerów na całym świecie. Pisaliśmy w ZOOM o specjalnej kampanii
systemu płatniczego VISA eksploatująca właśnie motyw igrzysk olimpijskich 2010
(zobacz tego Zoom`a).

Dziś wizualizacja samej imprezy w materiałach reklamowych autorska kanadyjskiego Vanoc Canada.

 

 

 

 


Zobacz również jak Contact obserwuje rynek reklamowy na Facebook

Rozglądasz się w tym za nową pracą? Zobacz rekrutację do naszej agencji >>>


do góry

Teraz modne są LipDuby

środa, 23.12.2009

Rok się powoli kończy, za chwilę zaczną się podsumowania.
ZOOM zauważa wejście w tym roku w modę nowej rzeczy - LipDub
Dla mnie zorientowanych już wyjaśniamy korzystając z mini-lekcji Pawła Wimmera

LipDub (czyt: ustny dubbing)  to z lekka szalony występ wielkiej grupy ludzi tańczących i udających śpiewanie pod idący z playbacku utwór, najlepiej rytmiczny i dynamiczny ("kukułeczka kuka" raczej jest bez szans...), przy czym kamera nie stoi w miejscu, lecz wykonuje długą wędrówkę. Istotna jest tu precyzyjna synchronizacja utworu z jego udawanym wykonaniem, zwłaszcza ruchami ust (stąd nazwa LipDub - ustny dubbing).

Mania LipDubów powoli opanowuje polskie uczelnie. W sieci przebojami są już produkcje studentów z Warszawy i Poznania. 
I to jest teraz trendy spychając w niepamięć jeszcze nie dawno tak popularne flashmoby

Czy to będzie moda nr 1 w 2010r. ? 

Zobaczcie jak to wyszło polskim studentom

 
 
 
A tutaj bardzo dobry i bardzo popularny LipDub studentów z l'Université du Québec à Montréal (UQAM)

 
 

Zobacz więcej LipDub`ów na tej stronie >>>
 
Takie i inne ciekawostki znajdziecie na naszym profilu w Facebook
I właśnie na Facebook`u ktoś roztropnie zauważył, że takie wykorzystanie kamery
jak w LipDub`ów jako pierwsze miały Spice Girls w tym znanym teledysku >>> 
 
 
Historia po raz kolejny zatoczyła koło.
do góry