Opcje

en
Język:
Polski
English
 
Styl strony:
Czarna
Biała
 
Dodaj do zakładek
Poleć znajomemu
 
Mapa strony
O nas
Agencja
Nasze marki
Help Desk
Portfolio
Oferta i kompetencje
Produkcja
Kontakt
Aktualności
Zoom
Newsletter


Kawowa Mona Lisa

piątek, 14.08.2009

W Sydney, w Australii stworzono obraz Mona Lisy z ponad 3500 tysiąca kubków do kawy. Kolory kawy były zróżnicowane w zależności od ilości mleka. To dzieło powstało w ramach Aroma Festiwalu, corocznego festiwalu kawy. Na samym festiwalu obejrzało go ponad 130 000 miłośników kawy.

do góry

Poczuj się znowu młody (smutna prawda)

czwartek, 06.08.2009

 

do góry

Na Wyspach ruszyła "poczta pubowa"

środa, 05.08.2009

Dla wszystkich bywalców Zooma, których w czasie wakacji "minęło" awizo naszej Poczty Polskiej...ciekawostka z UK.
Właśnie ruszyła tam nowa usługa pocztowa umożliwiająca odbieranie przesyłek w swoim ulubionym pubie. 
Prosty koncept: wskazujesz pub w którym bywasz i tam dostarczana jest Twoja przesyłka. 

Szczegóły są tutaj >>>
Operator w szybkim tempie kolejne lokale chcące przyłączyć się do sieci.

Naśladowcy w Polsce pilnie poszukiwani! :-)
 

do góry

Wybierz logo Olimpiady 2018

środa, 05.08.2009

Na portalu muenchen2018.org  widzimy 3 propozycje znaku zimowych igrzysk olimpijskich w Monachium w 2018 r.
Organizatorzy "zabawy" zapraszają do głosowania. Są nagrody.
Monachium jest jednym z kandydatów do organizacji tej imprezy.
Oprócz Niemiec o prawa do organizacji ubiega się także Polska razem ze Słowacją,, Norwegia, Francja, Szwajcaria, USA, Południowa Korea i Chiny.

do góry

Reklamowy żart w TOP GEAR (o Polsce)

środa, 05.08.2009

W niedzielę w show TOP GEAR  na żywo Jeremy Clarkson, prowadzący program "Top Gear" sparodiował reklamę Volkswagena Scirocco i pokazał jej własną wersję - jako inwazję Niemiec na Polskę w 1939 roku. Reklama w formie wiadomości dziennika telewizyjnego wykorzystuje markę handlową Volkswagena Scirocco TDI, pokazując współcześnie zmontowane sceny panicznej ucieczki Polaków przed domniemaną inwazją niemiecką, wobec której polska armia jest bezradna. W reklamie, którą obejrzało ok. 6,7 mln telewidzów, Polacy rzucają się w wielkim pośpiechu do autobusów i pociągów, porzucają niedojedzone posiłki w stołówkach i zmierzają w stronę granicy.

 
Reklamę aluzyjnie nawiązującą do exodusu Polaków z września 1939 roku wieńczy napis: "Volkswagen Scirocco TDI. Berlin to Warsaw in one tank" (Volkswagen Scirocco. Trasa Berlin-Warszawa na jednym baku). Angielskie słowo "tank" jest wieloznaczne, oznacza również czołg i może sugerować, że Niemcy zdobyliby Polskę jednym czołgiem. 

Oglądamy teraz w Zoom ten reklamowy żart Clarksona...

do góry

Nowa reklama marki ABSOLUT

środa, 05.08.2009

 



wyszukane na blogu Zjadamy Reklamy

do góry

Nowa strona Prezydenta RP

wtorek, 28.07.2009

Kancelaria Prezydenta RP oficjalnie uruchomiła wersję beta nowej strony internetowej Prezydenta Polski.
Strona mimo, że jest ciągle w fazie testowania jest już dostępna wraz z możliwością oceny tego projektu.
Wejdź teraz i zobacz

do góry

Wakacyjne karaoke w Rosji

środa, 22.07.2009

do góry

WHAM wersja na ostro

środa, 01.07.2009

do góry

Michael Jackson 1958-2009

piątek, 26.06.2009

 

 

do góry

I nadjeżdża TAGA

czwartek, 25.06.2009

Holenderska firma wypuściła na rynek nowy produkt. TAGA ma szansę stać się rynkowym przebojem.
Co to jest? To połączenie roweru z fotelikiem samochodowym lub z wózkiem dla dziecka.
Produkt już jest dostępny w Polsce.

Dla młodych rodziców z działów marketingu prezentacja:



znaleźliśmy na: Chroń Skroń


 

do góry

Nadjeżdża Audi Q5

czwartek, 25.06.2009

 

do góry

Kampania z prezydentem USA

środa, 24.06.2009

 

"Bycie dobrym ojcem to najważniejsza praca w życiu mężczyzny. Ale nie musi to być ciężka praca" tak
zaczyna swój udział w kampanii promującej ojcostwo Barack Obama. Prezdent radzi jak być dobrym ojcem.




Celem kampanii społecznej z udziałem prezydenta USA jest pokazanie ojcom kluczowej roli jaką odgrywają w życiu swoich dzieci, uzmysłowienie, że ich obecność jest niezbędna dla dobra ich pociech, a także dostarczenie im informacji, które pomogą im w byciu lepszymi rodzicami.

źródła: YouTube, CNN


do góry

Lacoste Red

poniedziałek, 01.06.2009

Kampania reklamowa z prawdziwym rozmachem!
Lacoste Red, czyli nowa kolekcja ubrań znanej chyba wszystkim marki odzieżowej Lacoste.
Kolekcja skierowana jest do młodszej społeczności i dlatego mądrze dobrano narzędzia aby trafić do tego targetu.

Interaktywna stronka w sieci >>>
Zwróćmy uwagę na muzykę na tej stronie. Yuksek - nowa twarz na francuskiej scenie elektro.

Filmik na Youtube też zasługuje na brawa...



W kampani przygotowano również twitter feed do follow'owania >>>

I bardzo trendsetterskie grafiki do tej kampani wieńczą dzieło.

do góry

Rusza letnia kampania Coca-Coli

czwartek, 28.05.2009

Na Flakerze wypatrzyliśmy najnowszy (fajny!!!) spot Coca-Coli



 

do góry

Kampania reklamowa z Hitlerem

środa, 27.05.2009

Naaprawdę? Tak.
Turecka agencja reklamowa realizuje właśnie kampanię firmy Rosayana sprzedającej herbatki antystresowe.
Hasło kampanii "Make peace with the world" (tł: Pogódź się ze światem)
Plakaty dają do zrozumienia, że gdyby Hitler pił taką herbatkę byłby innym...zupełnie innym gościem





Wypatrzyliśmy na Ads of the World >>>

do góry

Profil Papieża na FACEBOOK

piątek, 22.05.2009

Kolejną wirtualną rewolucję w Watykanie zapowiedziały włoskie media: od czwartku Benedykt XVI będzie miał swój
profil na popularnym internetowym portalu społecznościowym Facebook

Inicjatywa w ramach projektu zbliżenia Kościoła i papieża do przede wszystkim młodych ludzi, jest pomysłem Papieskiej Rady ds. Środków Społecznego Przekazu.
Ten wielki watykański projekt nosi nazwę Pope2You (ang. Pope to you - papież do was), która najlepiej obrazuje zamiar inicjatorów: sprawić, aby Benedykt XVI mógł dotrzeć do jak największej liczby internautów.

Premiera profilu papieża na Facebooku odbędzie się tuż przed obchodzonym w niedzielę przez Kościół w niektórych krajach 43. dniem środków społecznego przekazu.
W ramach tego projektu uruchomiona zostanie specjalna wirtualna platforma z serwisem informacyjnym w pięciu językach na temat działalności Benedykta XVI.
Choć, jak podkreślono, papież nie będzie osobiście pisał wiadomości na portalu, będzie tam, gdzie są miliony ludzi z całego świata.

Przed kilkoma miesiącami oficjalną stronę Benedykta XVI otwarto na portalu YouTube..
 


 

źródło: Wirtualne Media

do góry

Sezon na alergie

czwartek, 14.05.2009

W biurze co druga osoba pociąga nosem. No tak...podobno coś pyli w powietrzu
Co i jak dokładnie widać w tej przepięknej reklamie leku dla alergików

do góry

Największe karaoke na świecie

wtorek, 12.05.2009

Londyn. czwartek 30 kwietnia. Trafalgar Square
Kolejna odsłona kampanii reklamowej operatora telefonii komórkowej T-Mobile
Organizatorzy (czyli agencja reklamowa) umieścili na czatach i w społecznościach internetowych zaproszenia do wspólnego
odśpiewania klasyka "Hey Jude" z repertuaru The Beatles. Frekwencja dopisała - stawiło się 13,5 tysiąca ludzi...



Nietypowe akcje od początku wyróżniają najnowszą kampanię T-Mobile
Dla przypomnienia tylko wcześniejszy flash mob na jednej ze stacji metra w Londynie



znalezione na: Youtube

 

do góry

O kuu......rka!

czwartek, 07.05.2009

Dla zmęczonych polskimi reklamami supermarketów coś pomysłowego.



skąd to? stąd to SWISSMISS

do góry