Opcje

en
Język:
Polski
English
 
Styl strony:
Czarna
Biała
 
Dodaj do zakładek
Poleć znajomemu
 
Mapa strony
O nas
Agencja
Nasze marki
Help Desk
Portfolio
Oferta i kompetencje
Produkcja
Kontakt
Aktualności
Zoom
Newsletter


Ulubione świąteczne piosenki

poniedziałek, 21.12.2009

To już ten czas! 

Stacje radiowe zdominowały świąteczne klasyki. 
ZOOM poddaje się tej atmosferze, przed Wami nasz Top5 świątecznych hitów.
Kolejność, umówmy się, trochę przypadkowa.




 

 

 

Drodzy Państwo, Wesołych Świąt!

 

do góry

Premier Tusk ma nową stronę WWW

czwartek, 17.12.2009

50 tysięcy złotych zapłaciła Kancelaria Premiera RP za wykonanie nowej strony internetowej.
Przy okazji aktywowano konta Premiera w serwisie społecznościowym Facebook oraz witrynach mikroblogowych Twitter i Blip.

Nowa wersja serwisu internetowego kancelarii premiera Donalda Tuska ma bardziej multimedialny charakter. Na stronie można oglądać zdjęcia i filmiki z konferencji i spotkań szefa rządu, a z niektórych wydarzeń – śledzić relacje wideo na żywo. Ponadto specjalna zakładka pozwala zadać pytanie, na które odpowiadają pracownicy kancelarii premiera. W witrynie aktualne informacje o działaniach Donalda Tuska są umieszczane kilka razy dziennie.

wejdź i zobacz stronę Premiera za 50.000zł 





zobacz też: Nowa strona Prezydenta RP

do góry

Mamy już logo EURO2012

wtorek, 15.12.2009

To się teraz zacznie! Tysiące opinii, komentarzy, ocen... 
Zaprezentowano oficjalne logo EURO2012 - turniej odbędzie się na (jeszcze budowanych) stadionach w Polsce i na Ukrainie





Odwiedź CONTACT na Facebook
Czytaj też o najnowszych zleceniach CONTACT`u

 

do góry

Przyszłość wg Google Chrome

sobota, 12.12.2009

 







zobacz innego Zoom`a: VISA GO WORLD

do góry

Honda ma nową kampanię

piątek, 11.12.2009

Marka promuje model ACCORD CROSSTOUR

Kampania jest w sieci od początku listopada i już ma swoich fanów.
Zwłaszcza temat muzyczny pojawiający się w spotach
 



Temat muzyczny z tej reklamówki to "Pata Pata" afrykańskiej divy Mirian Makeba. 

 





zobacz innego ZOOM`a
: Fanta Mime Dance
sprawdź czy widziałeś nową drukarnię w Internecie: www.power-print.pl



 

do góry

Google Zeitgeist roku 2009

środa, 09.12.2009

Termin "Zeitgeist" pochodzi z języka niemieckiego i można go przetłumaczyć jako "duch czasu".
Zawsze pod koniec roku Google prezentuje listę haseł, które najszybciej zyskiwały na popularności.

"Choć w 2009 roku nadal najczęściej szukaliśmy w sieci znajomych z naszej klasy,
szybko zaczęła także rosnąć popularność chomikowania plików w sieci.
Wielu Polaków chciało się dowiedzieć, jak zawiązać krawat, może dlatego, że wielu szukało pracy.
W roku światowego kryzysu pytaliśmy też o tanie oferty, przede wszystkim turystyczne.
Na listę najpopularniejszych haseł związanych z TV przebojem wdarła się Brzydula.
Wśród gwiazd szukaliśmy jak zwykle informacji o Dodzie, której po piętach deptała Lady Gaga.
W tym roku jednak najczęściej pytaliśmy o Michaela Jacksona, za sprawą jego nagłej śmierci.
Ranking wyszukiwanych nazwisk z teką wygrał minister Grad, podczas gdy w kategorii wiadomości
oczywiście najszybciej rosło zainteresowanie objawami świńskiej grypy." pisze z przekąsem Google.

I zaprasza do przeglądania zestawienia tu >>>




Zobacz innego ZOOM`a
: Nasza Klasa lepsza od Facebook
Widziałeś zabawnego niemowlaki jeżdżące na rolkach w reklamie EVIAN? Zobacz to na Facebook
 

 

do góry

Anna Mucha w Jury YOU CAN DANCE

środa, 09.12.2009

Agustin Egurrola, Michał Piróg i Anna Mucha - to sędziowie piątej edycji show "You Can Dance - Po prostu tańcz!". Anna Mucha zastąpi w Jury Weronikę Marczuk-Pazura. Anna Mucha to zwyciężczyni 10. edycji "Tańca z Gwiazdami", zawodowo zajmuje się aktorstwem. Debiutowała u Andrzeja Wajdy, ostatnio na małym ekranie można było ją oglądać m.in. w produkcji serialowej TVN "Teraz albo Nigdy!".
Show TVN poprowadzi tradycyjnie Kinga Rusin.


Złap Muchę w sieci na annamucha.pl





Czytaj inne informacje o telewizji na: Wirtualne Media / Telewizja

do góry

Polak wyda 249zł na prezenty

środa, 09.12.2009

Na prezenty gwiazdkowe Polacy chcą w tym roku przeznaczyć średnio 249 złotych. Ponad połowa Polaków planuje pokrycie świątecznych wydatków z bieżących dochodów, 14 proc. z oszczędności, 16 proc. zaś nie planuje specjalnych wydatków. 4 proc. osób myśli o wzięciu na ten cel kredytu bądź pożyczeniu pieniędzy. O plany prezentowe i wydatki zapytał Polaków IPSOS POLSKA. 

 
Z czego pokryjemy świąteczne wydatki?
 
Pokrycie świątecznych wydatków z bieżących dochodów częściej planują osoby w wieku od 25 do 39 lat oraz osoby z wyższym wykształceniem (70 proc.). Wśród osób nieplanujących specjalnych wydatków więcej jest osób z wykształceniem podstawowym oraz osób bardzo młodych - w wieku od 15 do 19 lat. Jednocześnie osoby z tej grupy wiekowej zdecydowanie najczęściej nie potrafią określić, z jakiego źródła pokryją bożonarodzeniowe wydatki (25 proc.).
 
Ile wydamy na prezenty gwiazdkowe?
 
Na same prezenty gwiazdkowe chcemy w tym roku przeznaczyć średnio 249 złotych, blisko 40 proc. zamierza wydać na ten cel więcej niż 200 złotych. 15 proc. Polaków zamierza przeznaczyć na prezenty ponad 400 złotych. ?Więcej pieniędzy chcą wydać mężczyźni niż kobiety, osoby w wieku od 25 do 39 lat oraz wyraźnie więcej (ok. 400 złotych) zamierzają średnio wydać osoby z wyższym wykształceniem.



 
Badanie przeprowadzono między 5 a 12 listopada 2009 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1009 Polaków w wieku 15 i więcej lat. Statystyczny błąd oszacowań dla tej liczebności pozostaje nie większy niż (+/-) 3,2% na poziomie ufności 0,95.




Inne tematy o reklamie obserwuj na Facebook. 
do góry

WIRTUALNE MEDIA w nowej wersji

czwartek, 03.12.2009

Największy polski portal o mediach zmienia się.
Użytkownikom udostępniono właśnie nową szatę graficzną strony Wirtualne Media 


Wirtualne Media odwiedza ponad 500 osób miesięcznie. 

 

 

 


Zobacz również: Nowa platforma e-commerce TVN


 

 

 

 

 

 

do góry

Wampirzyca Joanna Senyszyn

środa, 02.12.2009

Najnowsze grudniowe wydanie miesięcznika "Machina" (wydawca: Media Point Group).
Na okładce specjalna stylizacja i specjalna sesja zdjęciowa.
Europosłanka Joanna Senyszyn w charakteryzacji na wampirzycę!




Dodaj od siebie "Lubię To!" oglądając reklamy na naszym profilu w Facebook

do góry

Uwaga: tylko dla dorosłych!

środa, 02.12.2009

Nota prawna:
Publikowane poniżej treści przeznaczone są tylko dla osób dorosłych, które ukończyły 18 lat.
Jeżeli jesteś niepełnoletni wyjdź z tej strony.

Światowy Dzień AIDS obchodzony jest co roku 1 grudnia.
Uroczyste obchody niosą przesłanie współczucia, nadziei, solidarności z ludźmi żyjącymi z HIV i AIDS,
a także zrozumienia problemów związanych z HIV, AIDS w każdym kraju na świecie. 

W ZOOM prezentujemy teraz najbardziej kontrowersyjne reklamy o AIDS jakie pojawiły się na świecie:










Zobacz również: Wstrząsająca kampania społeczna
Contact obserwuje rynek reklamowy na swoim profilu w Facebook

do góry

Zobacz jak IKEA korzysta z FACEBOOK`a

środa, 02.12.2009

 

do góry

VISA GO WORLD

środa, 02.12.2009

Właśnie startuje globalna kampania reklamowa systemu płatniczego VISA
wykorzystująca motyw najbliższej zimowej olimpiady VANCOUVER 2010.
VISA jest jednym z kluczowych sponsorów tego sportowego wydarzenia. 




Na potrzeby kampanii marketer uruchomił m.in. specjalny serwis internetowy goworld.visa.com
oraz dwa spoty reklamowe, które już teraz zobaczmy w ZOOM

VISA "Get Closer"



VISA "Anthem"






Zobacz również: mBANK z siekierą na dachu 

Zaczynasz bywać na Facebook? Odwiedź nasz profil


 

 

do góry

Na Wirtualnej zarezerwujesz hotel

wtorek, 01.12.2009

 Wirtualna Polska w specjalnym serwisie Turystyka wprowadziła możliwość rezerwacji pokoi hotelowych.
Wirtualna Polska współpracuje w zakresie realizacji tej usługi z HRS.com (Hotel Reservation Service) – największym europejskim operatorem elektronicznego systemu rezerwacji hoteli. Baza HRS obejmuje w tej chwili ponad 250 tysięcy obiektów wszystkich kategorii w 180 krajach na całym świecie.

Aby dokonać rezerwacji wystarczy wybrać miasto, w jakim chcemy przenocować. Baza zawiera najważniejsze hotele w danej miejscowości, a także szczegółowe informacje na ich temat: adres, ilość gwiazdek, cenę, lokalizację, styl i atmosferę obiektu, zabytki w pobliżu, warunki (m.in. dotyczące parkingu, miejsc dla osób palących/niepalących, bezprzewodowego Internetu, restauracji, itd.) i wiele innych. Podjęcie decyzji ułatwią także bogata galeria zdjęć obiektów oraz blisko półtora miliona zamieszczonych przez klientów opinii.
 
Warto dodać, że rezerwacja pokojów hotelowych w HRS odbywa się po najatrakcyjniejszych cenach na rynku, a płatności można dokonać zarówno online, jak i bezpośrednio w hotelu. 



Czytaj również: Polska Wikipedia kupiona przez WP.PL

do góry

New Look i Peacocks w Polsce

piątek, 27.11.2009

New Look i Peacocks to brandy, które mają brytyjski rodowód i należą do segmentu tzw. fast fashion, czyli mody podążającej za najnowszymi trendami w umiarkowanych cenach. Na polskim rynku mogą być konkurencją dla sieci H&M.

Grupa Empik Media & Fashion planuje otwarcia sklepów New Look w grudniu 2009 r. w CH Renoma we Wrocławiu oraz w I kwartale 2010 r. w Złotych Tarasach i Galerii Mokotów w Warszawie. Otwarcie pierwszego sklepu Peacocks planowane jest na koniec listopada br. w centrum Focus Park w Bydgoszczy.
 
W ciągu najbliższych pięciu lat ma powstawać około pięciu sklepów New Look i Peacocks rocznie. Powierzchnia typowych obiektów to 500-800 mkw. (New Look) i 400-500 mkw. (Peacocks).

Marki na polski rynek wprowadzi spółka Grupa Empik Media & Fashion 

 
Podobno Ty też masz konto na Facebook`u? Zajrzyj na nasz profil 
do góry

Wybredni.pl - nie wierz reklamie

czwartek, 26.11.2009

ANTYWEB pisze dziś rano o nowym, ciekawym serwisie w sieci.



Wybredni.pl  to serwis oferujący możliwość sprawdzenia jak niezależne laboratoria oceniają konkretny produkt pod względem norm i składników szkodliwych dla zdrowia. Oprócz testów serwis oferuje informacje dotyczące zdrowego żywienia, listę zakupów połączoną z kalkulatorem kalorii i innych parametrów oraz wersję mobilną.



Zobacz też jak Contact uśmiecha się przy reklamie EVIAN na Facebook

do góry

Reklama na YouTube w Księdze Guinessa

środa, 25.11.2009

45 milionów 166 tysięcy odsłon na YouTube. I wpis z tym wynikiem do Księgi Guinessa.
Rekord świata pod względem liczby odsłon on-line.

Kto? O co chodzi?
Chodzi o ten spot reklamowy stworzony tylko na potrzeby YouTube dla marki EVIAN.
Zobaczcie to teraz na ZOOM



O innych reklamach również na naszym profilu w FACEBOOK
 

do góry

Kontrowersje - reklama w UK

poniedziałek, 23.11.2009

Najnowsza kampania społeczna organizacji PLANE STUPID walczącej o ograniczenie rozwoju ruchu lotnicznego wywołała na Wyspach duże kontrowersje. Spot, który za chwilę zobaczymy w ZOOM pt.: "Polar Bears" pokazuje niedźwiedzie polarne spadające z nieba i ginące w zderzeniu z ziemią. Jeden z brytyjskich posłów do Parlamentu Europejskiego już zagroził, że złoży skargę na poniższą reklamę do Advertising Standards Authority czyli organu kontrolującego rynek reklamowy na Wyspach. Poseł Godfrey Bloom uważa bowiem, że spot jest zbyt histeryczny w warstwie graficznej i może wywołać niepotrzebny strach i przerażenie u Brytyjczyków

Oceńcie sami



Zobacz również: Nowa reklama Heinekena 
Contact obsługuje profil o reklamie na Facebook. Zajrzyj w wolnej chwili

do góry

NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL

piątek, 20.11.2009

Znany kanał telewizyjny uruchamia właśnie nową światową kampanię reklamową.
Hasło przewodnie przekazu brzmi "Live Curious" 

Spoty reklamowe już teraz zobaczcie w ZOOM







Po więcej informacji zaprasza strona kanału telewizyjnego
 

do góry

mBANK z siekierą na dachu

piątek, 20.11.2009

 “Rąbią cię na OC i AC?” – właśnie wystartowała kampania reklamowa mBanku dotycząca ubezpieczeń samochodowych. Elementem przewodnim kampanii jest siekiera, którą można zobaczyć w spocie TV, na billboardach (w wersji 3D) oraz  wbitą w dachy warszawskich, krakowskich, łódzkich i poznańskich taksówek. Siekiery na taksówkach są podświetlane, dzięki czemu widać je dobrze również wieczorami.

Popatrz teraz na zdjęcia z tej kampanii:










Kampania jest również w telewizji:


Zobacz również: BPH+GE MONEY Nowy bank w Polsce

 

do góry